Positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Aflæser du dem indenfor tid?

Både ja og nej. Første billede er indenfor tid, andet billede er efter hvor den blev kraftigere. På den anden test der viste en streg, kiggede jeg først efter et kvarter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2024

Anonym

Anonym skriver:

Både ja og nej. Første billede er indenfor tid, andet billede er efter hvor den blev kraftigere. På den anden test der viste en streg, kiggede jeg først efter et kvarter

Så tror jeg desværre ikke du er gravid, jeg kan ikke se noget på den første og der kommer streger på teste efter tid

Anmeld Citér

8. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så tror jeg desværre ikke du er gravid, jeg kan ikke se noget på den første og der kommer streger på teste efter tid

Nej tror jeg heller ikke mere, efter de andre negative tests. Øv øv, næste gang måske

Anmeld Citér

8. juli 2024

Mooommi

Profilbillede for Mooommi
Anonym skriver:

Har taget en tidlig test fra clearblue og kan ikke finde ud af om jeg ser mig blindt på det, eller om man kan ane en streg?  

Jeg kan sagtens se en svag streg

Anmeld Citér

8. juli 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Den er også blå. Har købt tidlige teste fra apoteket, prøvet valmed og endda taget en digital - alle negative og så endnu en clearblue (den med kryds) den viser også en svag streg. Så er lidt forvirret… er nok ikke gravid i denne omgang, men virkelig irriterende med så forvirrende resultater

Det var mere for at sige, at jeg ikke ser den som en “skyggestreg” som vidst skulle være grå i farven

Måske den digitale ikke kan måle HCG ordenligt endnu. 
Har faktisk selv oplevet denne gang, at deres tidlige digitale ikke viste positiv, trods jeg havde flere strimmel teste der var positive. Og hun ligger og mosler i maven, med termin om 1 uges tid

Anmeld Citér

8. juli 2024

Dige

Profilbillede for Dige

Den er helt sikkert positiv

Anmeld Citér

8. juli 2024

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Det var mere for at sige, at jeg ikke ser den som en “skyggestreg” som vidst skulle være grå i farven

Måske den digitale ikke kan måle HCG ordenligt endnu. 
Har faktisk selv oplevet denne gang, at deres tidlige digitale ikke viste positiv, trods jeg havde flere strimmel teste der var positive. Og hun ligger og mosler i maven, med termin om 1 uges tid

På den måde

Den digitale var ikke den tidlige af dem, det var den man kan se uger på. Så kan sagtens være den ikke kan måle det endnu… min mavefornemmelse siger jeg ikke er gravid, men håbet er der da lidt endnu. Har bestilt de tidlige digitale hjem og tænker at tage en onsdag, hvor jeg forventer min mens, hvis den ikke er kommet

Hvor dejligt med en lille sommerpige

Anmeld Citér

9. juli 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym

På den måde

Den digitale var ikke den tidlige af dem, det var den man kan se uger på. Så kan sagtens være den ikke kan måle det endnu… min mavefornemmelse siger jeg ikke er gravid, men håbet er der da lidt endnu. Har bestilt de tidlige digitale hjem og tænker at tage en onsdag, hvor jeg forventer min mens, hvis den ikke er kommet

Hvor dejligt med en lille sommerpige

Jeg krydser for at du får en positiv test, hvor der ikke er tvivl  

Anmeld Citér

9. juli 2024

CKJ

Profilbillede for CKJ

Tænker den er positiv

Anmeld Citér

9. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Har taget en tidlig test fra clearblue og kan ikke finde ud af om jeg ser mig blindt på det, eller om man kan ane en streg?  

Har du fået taget en ny test? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.