Positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.137 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juli 2024

Anonym trådstarter

Har taget en tidlig test fra clearblue og kan ikke finde ud af om jeg ser mig blindt på det, eller om man kan ane en streg?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2024

Orkide321

For mig ser den negativ ud :-)

Anmeld Citér

6. juli 2024

Anonym

Jeg synes den ser negativ ud, hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

6. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes den ser negativ ud, hvor langt er du henne?

Jeg havde positiv ægløsningstest for 12 dage siden, men havde først lille pletblødning ifbm. Ægløsning for 8-9 dage siden - så ved ikke helt hvad man skal regne med? Jeg er ret ny i det her

Stregen ser sådan her ud efter en time, ved godt man ikke må læse efter tid men det jo svært at lade være…

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. juli 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde positiv ægløsningstest for 12 dage siden, men havde først lille pletblødning ifbm. Ægløsning for 8-9 dage siden - så ved ikke helt hvad man skal regne med? Jeg er ret ny i det her

Stregen ser sådan her ud efter en time, ved godt man ikke må læse efter tid men det jo svært at lade være…

Der kommer desværre næsten altid streger over tid og den streg der er kommet er uden farve der er stadig tid endnu og du kan i princippet også være to dage kortere henne da æl falder op tip 48 timer efter positiv ægløsningstest 

Anmeld Citér

6. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der kommer desværre næsten altid streger over tid og den streg der er kommet er uden farve der er stadig tid endnu og du kan i princippet også være to dage kortere henne da æl falder op tip 48 timer efter positiv ægløsningstest 

Okay, jeg må bare prøve igen om et par dage så tak for svar

Anmeld Citér

6. juli 2024

Junia

Jeg kan godt se en streg, men om det er en skygge er svært at sige.

Jeg er ikke selv fan af tests med blå farve

Anmeld Citér

7. juli 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Har taget en tidlig test fra clearblue og kan ikke finde ud af om jeg ser mig blindt på det, eller om man kan ane en streg?  

Kan sagtens se en ekstra streg, og for mig ser den blå ud. Jeg har kun gode erfaringer med alle Clearblues teste

Anmeld Citér

8. juli 2024

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Kan sagtens se en ekstra streg, og for mig ser den blå ud. Jeg har kun gode erfaringer med alle Clearblues teste

Den er også blå. Har købt tidlige teste fra apoteket, prøvet valmed og endda taget en digital - alle negative og så endnu en clearblue (den med kryds) den viser også en svag streg. Så er lidt forvirret… er nok ikke gravid i denne omgang, men virkelig irriterende med så forvirrende resultater

Anmeld Citér

8. juli 2024

Anonym

Aflæser du dem indenfor tid?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.