Konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2024

Tip!

Unicorn1 skriver:

Men næsten alt det der gør man forhåbentlig ikke en uge før?!

Det er jo noget man gør løbende hele året.. Fx hvis man skal have en prof. Fotograf eller kørsel - det skal da bookes et års tid før

Nu var det jo også blot hvad jeg gjorde.. og selvom jeg havde styr på det meste, så var jeg nu ret glad for min “frihed” (med en baby) i dagene omkring min søns konfirmation. 
Jeg tar også fri omkring min lille søns konfirmation når han om 12/13 år skal konfirmeres. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

På mig virker det som spild af feriedage. Hvis hun skal konfirmeres en søndag, har I jo både fredag eftermiddag og aften samt hele lørdag til de - lyder det til - ganske få ting, der skal gøres. Hvis det er en helligdag uden foregående fridag, vil én feriedag være rigeligt. 
Jeg har holdt tre barnedåbe, konfirmationer og studenterfester med mange gæster, hvor jeg selv har stået for en del af maden, borddækning osv. uden at holde fri - og min erfaring er, at langt det meste alligevel forberedes længe forinden.  

Anmeld Citér

30. juni 2024

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Min datter blev konfirmeret en søndag, og jeg tog ikke fri op til eller efter konfirmationen. Vi holdt det på en restaurant, men vi ville selv stå for bordpynten, så lørdag var vi ude at købe blomster og aflevere dem. Det var sådan set det eneste, vi skulle gøre i dagene op til festen (bortset fra at finpudse talen og pakke gaver ind).

Det havde nok været en anden snak, hvis vi selv skulle lægge hus til hele festen.

Til vores bryllup, som vi holdt i et forsamlingshus, havde jeg 4 fridage op til (2 feriedage og 2 alm. fridage), men der skulle så også laves en hel del mere end ved datterens konfirmation.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.