Hvilken pusletaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Orkide321 skriver:

Vi har købt den fra Kongens Sløjd - All you need. Synes den er dejlig rumlig �� Glæder mig til vi skal tage den i brug 

Tak for dit svar Jeg har selv kigget lidt på den, men jeg kan ikke finde ud af, om den bliver for stor?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2024

MortilF+V

Nulle2020 skriver:

Vi har været utrolig glade for DAY pusletasken helt tilpas, ikke for stor, men plads nok til en dagtur med et flaskebarn og en storesøskende + skiftetøj til to

Den har jeg slet ikke hørt om før Det må jeg lige undersøge. Tak for svar

Anmeld Citér

21. juni 2024

MortilF+V

StortOgSmåt skriver:

Det er nok er lidt kedeligt svar - men jeg foretrække at slæbe så lidt som muligt med mig rundt, når jeg er på farten under mine barsler. Så et helt almindelig stofnet/pose med et par bleer, vådservietter og et sæt skiftetøj har kunnet gøre det herfra - helt simpelt og skønt, så man har så meget frihed som muligt

Det er egentlig også en fin ide   Det har jeg slet ikke overvejet. Tak for svar

Anmeld Citér

21. juni 2024

MortilF+V

*.* skriver:

Jeg har en cama Copenhagen den er jeg rigtig glad for

Den har jeg ikke hørt om før. Det må jeg lige undersøge. Tak for svar

Anmeld Citér

21. juni 2024

MortilF+V

Carina:-) skriver:

Jeg har den der passer til vognen- en boogaboo. 

Har haft konges sløjd- men synes kvaliteten var dårlig  Den gik i stykker i lynlåsen og et spænde knækkede. 

Tak for dit svar Jeg ved slet ikke, om der findes en til vognen. Vi har købt en Britax Romer Z5 smile (kombivogn). Det vil jeg da lige undersøge

Anmeld Citér

21. juni 2024

MortilF+V

Darling skriver:

Vi har konges sløjd og er glade for den, jeg bruger den til begge mine børn. Vi købte den til den første, men jeg synes den var for stor, så hvis du altid pakker meget så er den perfekt. Vi bruger den også som weekendtaske hvis vi skal i sommerhus eller på tur

Hvis jeg kun skal afsted med en af børnene så bruger jeg bare en rygsæk, skal vi have et barn mere om nogle år så bliver det nok bare en rygsæk

Tusind tak for svar �� Jeg har kigget lidt på en fra Kongens Sløjd, men ja, jeg synes umiddelbart at den virker ret stor. Vil helst ikke slæbe alt for meget med rundt

Anmeld Citér

21. juni 2024

MortilF+V

Savanna skriver:

Vi købte en tilfældig fra Zalando. I praksis er det dog ligeså nemt med et net eller andet. Pusletasker er egentlig bare en taske jo

Det har du jo fuldstændig ret i

Anmeld Citér

21. juni 2024

MortilF+V

Måskemåske skriver:

Vi har den her fra Filibabba ( https://www.onskeborn.dk/pi/Filibabba-Mommy-Bag_13681406_450680.aspx?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwydSzBhBOEiwAj0XN4JUpBweFF_O-cmnEVs_oKIJmDsqXw3z4LEBg3cZaHajXMqldUURzyRoCTI4QAvD_BwE) og synes den fungerer godt til vores behov. Den kommer ikke med et pusleunderlag, hvilket er eneste minus jeg kan komme i tanke om. 

Tusind tak for dit svar. Den vil jeg lige kigge på

Anmeld Citér

21. juni 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Med mine 2 piger brugte jeg en pusletaske der fyldte med den nye barnevogn vi købte i sin tid da vi skulle ha første barn også brugte jeg den samme pusletaske da lillesøster kom. Men den bliv ødelagt og helt slidt. Så da jeg ventede Danny i sin tid. Købte jeg en i Føtex meget lækker en og samtidig var den meget billig. Den er stadig gemt væk efter vi købt den i sin tid. Håber den kommer snart til at blive brugt, til vores lille baby i maven.❤️ 

Anmeld Citér

21. juni 2024

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Ikke helt det du søger - men med barn nr 2 og 3 herhjemme, har vi brugt en lille rygsæk. Senest en fra Sticky Lemon. Den har ca samme dimensioner som Fjällræven Mini. I den kunne vi have 2-5 bleer, 1 stofble, 1 stor pakke vådservietter, ammeindlæg, 1 sæt skiftetøj. Senere hen kunne den også rumme 1 lille sutteflaske og 1 brik færdiglavet mme. 

Lidt legetøj og en ekstra stofble havde vi altid bare liggende i fodenden af vognen. 

I virkeligheden har man jo ikke brug for meget. I hvertfald ikke de ture jeg har været på. 2 bleer er somregel nok fx. 

Og skønt ikke at have en pusletaske på styret eller en stor taske i varekurven som optager plads for andre ting. 

Blot en anbefaling herfra om at vælge noget mindre end en traditionel pusletaske (som aldrig kom til at fungere for os med nr 1). 

Og tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.