Hvilken pusletaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.102 visninger
19 svar
9 synes godt om
20. juni 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Da det er næsten 10 år siden, jeg fik min første datter, er jeg på bar bund, ift. hvilken pusletaske jeg skal vælge.

Den skal ikke være for lille, ej heller for stor og må meget gerne indeholde flere rum/lommer.

Samtidig kan jeg slet ikke huske, hvad der er musthaves i en pusletaske.

Jo selvfølgelig bleer, vådservietter, bleposer, stofbleer, sutter, ammeindlæg (da jeg ønsker at amme), men hvad ellers?

Hvilken pusletaske har i valgt og hvorfor? Jeg synes, der er alt for mange at vælge imellem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2024

Orkide321

Vi har købt den fra Kongens Sløjd - All you need. Synes den er dejlig rumlig �� Glæder mig til vi skal tage den i brug 

Anmeld Citér

20. juni 2024

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Vi har været utrolig glade for DAY pusletasken helt tilpas, ikke for stor, men plads nok til en dagtur med et flaskebarn og en storesøskende + skiftetøj til to

Anmeld Citér

20. juni 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det er nok er lidt kedeligt svar - men jeg foretrække at slæbe så lidt som muligt med mig rundt, når jeg er på farten under mine barsler. Så et helt almindelig stofnet/pose med et par bleer, vådservietter og et sæt skiftetøj har kunnet gøre det herfra - helt simpelt og skønt, så man har så meget frihed som muligt

Anmeld Citér

20. juni 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg har en cama Copenhagen den er jeg rigtig glad for

Anmeld Citér

21. juni 2024

Carina:-)

Jeg har den der passer til vognen- en boogaboo. 

Har haft konges sløjd- men synes kvaliteten var dårlig  Den gik i stykker i lynlåsen og et spænde knækkede. 

Anmeld Citér

21. juni 2024

Darling

Vi har konges sløjd og er glade for den, jeg bruger den til begge mine børn. Vi købte den til den første, men jeg synes den var for stor, så hvis du altid pakker meget så er den perfekt. Vi bruger den også som weekendtaske hvis vi skal i sommerhus eller på tur

Hvis jeg kun skal afsted med en af børnene så bruger jeg bare en rygsæk, skal vi have et barn mere om nogle år så bliver det nok bare en rygsæk

Anmeld Citér

21. juni 2024

Savanna

Profilbillede for Savanna

Vi købte en tilfældig fra Zalando. I praksis er det dog ligeså nemt med et net eller andet. Pusletasker er egentlig bare en taske jo

Anmeld Citér

21. juni 2024

Måskemåske

Profilbillede for Måskemåske

Vi har den her fra Filibabba ( https://www.onskeborn.dk/pi/Filibabba-Mommy-Bag_13681406_450680.aspx?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwydSzBhBOEiwAj0XN4JUpBweFF_O-cmnEVs_oKIJmDsqXw3z4LEBg3cZaHajXMqldUURzyRoCTI4QAvD_BwE) og synes den fungerer godt til vores behov. Den kommer ikke med et pusleunderlag, hvilket er eneste minus jeg kan komme i tanke om. 

Anmeld Citér

21. juni 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Har brugt en helt almindelig rygsæk/taske. Det er fint og meget billigere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.