Anonym skriver:
Måske det ikke handler decideret om farmor, men bare om at hun ikke vil passes eller have gæster? Måske hun virkelig bare gerne vil være sammen med dig i stedet for.
Hvor ofte bliver hun passet?
Har du spurgt farmor hvad hun tænker om det?
Det kan jo være uendelige årsager
Alt lige fra at Farmor ikke putter hende godt, læser de forkerte historier, maden ikke smager som mors eller hun er strengere. Måske det hele bare handler om at hun vil have sin mor
Man kan sagtens savne sin mor, selvom i sidder op og ned af hinanden. Og dén følelse kan være svær at sætte ord på når man er 4år.
Hun er blevet passet 4 gange ialt - 2 gange med overnatning og 2 gange hvor vi har været ude at spise. Men første gang hun blev passet var sent, da hun var 2,5 år, så ved ikke om jeg begik den fejl at hun først prøvede at blive passe for sent ?
Jeg tror du har ret i at hun helst vil være sammen med mor/far. Hun stortrives i BH og har stor omgang med mange børn og voksne og er super glad og udadvendt, måske hun bare helst kun vil os i weekenderne. Det mærkelige er bare, at min bror så kom på besøg sidst farmor var der og så kastede hun sig over ham og fortalte ting på livet løs fra BH og legeaftaler (ting hun ikke ville svare farmor på) hun skulle hele tiden kravle på ham og pjatte med ham....
Farmor er lidt ked af det og bliver desværre såret over det, hvilket gør det endnu sværere. Jeg kunne se hvor ked af det hun blev da hun så min datter interagere med min bror.
Men hvad gør jeg lige - synes ikke jeg har fået hende passet meget ude i forhold til mange jeg kender.
Og jeg er faktisk gravid, så har da også lidt tanker omkring det med at dele opmærksomheden hvis det er der skoen trykker for hende.
Anmeld
Citér