*.* skriver:
Jeg ringede i pauserne hvis nødvendigt
det kan fylde så meget i hovedet.
hjalp også at sige til mig selv at mellem kl 17-18 fx måtte jeg tænke og gruble over det og så skulle jeg slippe det igen..
Mirakler sker
jeg har PCOS og min mand er praktisk talt steril.. vi fik afvide chancen for en naturlig graviditet var 1:1.000.000! Og så blev jeg gravid
efter vores store pige på nu 2 år, fik min mand taget sædprøve og de sagde vi skulle prise os lykkelige for at have fået en datter sammen, for det ville næppe kunne ske igen og de var ikke engang sikre det var muligt med hjælp..
da vores datter var 9 måneder, blev jeg gravid igen. Og ja.. nu ligger den store i sin seng og sover tungt, og baby på nu 5 måneder ligger og putter på sofaen
Lægevidenskaben rækker langt, men nogen gange er der mere mellem himmel og jord.
lægen troede ikke på mig da jeg ringede anden gang og sagde jeg havde fået en positiv test. 
Sikke en fantastisk historie - der er virkelig mere mellem himmel og jord! Håber snart vi får et lille mirakel også

Tænkte faktisk slet ikke over, at jeg kunne have ringet til hende i pausen - tror mit hoved kortsluttede i morges, og så googlede jeg i pausen, og så endte jeg herinde. Men føler mig meget grebet af jeres støttende beskeder - har det allerede en lille smule bedre 
Anmeld
Citér