Rød , hvad smør jeg hende med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
11 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2024

Anonym trådstarter

Min datter på 4 år er rød i tissekonen virkelig ofte. Så meget at hun græder og siger det gør ondt. Når hun er ude at tisse på wc, tager hun er stykke papir og tøre lyn hurtigt og tager underbukser og bukser mm på. Og kan lige forestille mig hvor hurtigt det så også går i børnehaven.
Kan det være det der gør det ? Altså at hun ikke tøre sig ordenligt? 
Og hvad kan jeg smøre med ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Inotyol har altid klaret den her hjemme

Anmeld Citér

10. juni 2024

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Inotyol har altid klaret den her hjemme

Tak den vil jeg købe. Er det bare i håndkøb??

Anmeld Citér

10. juni 2024

Anonym

Anonym skriver:

Min datter på 4 år er rød i tissekonen virkelig ofte. Så meget at hun græder og siger det gør ondt. Når hun er ude at tisse på wc, tager hun er stykke papir og tøre lyn hurtigt og tager underbukser og bukser mm på. Og kan lige forestille mig hvor hurtigt det så også går i børnehaven.

Hun bruger slet ikke ble mere? Hvor ofte vasker I hende dernede?

Tænker det måske er sært hvis det bare er fordi hun tørrer sig for hurtigt og der er noget tis tilbage. Hvis hun ellers bliver vasket hver dag og får rene trusser på, burde det da ikke ske. 

Anmeld Citér

10. juni 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hun bruger slet ikke ble mere? Hvor ofte vasker I hende dernede?

Tænker det måske er sært hvis det bare er fordi hun tørrer sig for hurtigt og der er noget tis tilbage. Hvis hun ellers bliver vasket hver dag og får rene trusser på, burde det da ikke ske. 

Hun bruger ble om natten men kun få gange der er tisset i den. Kan det skyldes bleen??
hun bliver vasket hver morgen inden rent tøj herunder selvf også rene underbukser

Anmeld Citér

10. juni 2024

Alha

Profilbillede for Alha

Vasker hun sig med sæbe i skridtet? For det udtørrer huden og gør den rød. Måske skal I holde en pause med for meget vask dernede og så smøre med Inotyol (fås i håndkøb).

Anmeld Citér

10. juni 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Tak den vil jeg købe. Er det bare i håndkøb??

Ja  

den er guld værd her hjemme ihvertfald! Jeg plejer at give den på ved tegn på rødme om aftenen og så næste morgen er det væk  

da min datter var meget rød inden jeg fik fat i den, smurte jeg hende morgen og aften i 3 dage og så var hun helt fin igen

Anmeld Citér

10. juni 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hun bruger ble om natten men kun få gange der er tisset i den. Kan det skyldes bleen??
hun bliver vasket hver morgen inden rent tøj herunder selvf også rene underbukser

Måske er det bleen. Jeg ville vaske, bare med vand, inden hun får ble på om aftenen, hvor du også smører med Inotyol. Og så skylle det væk om morgenen igen. Men uden sæbe overhovedet, vand er rigeligt. Se om det hjælper? 

Anmeld Citér

10. juni 2024

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Vi smører med den her, den er knap så klistret som inotyol, og ligeså god!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. juni 2024

Anonym

Jeg brugte altid lanolin til min søn. Den var guld værd 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.