Så har jeg været til scanning igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2024

fehår

Love Angel skriver:

Ja det kan man i hvert fald.
og hehe ja, faktisk allerede dagen efter scanning så villet jeg bare ha at tiden skulle gå endnu stærkere. Så vi kunne komme til NF scanning men der er stadig alt for mange uger endnu. Jeg er idag 7+1 så der er stadig langt vej til uge 12 

og årh jamen så er du der snart, om få uger så kommer jeres baby til verden. Kan ikke huske ved i hvad det bliver?

Hej Love Angel 

Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen og ville lige høre, om der er opdateringer på din graviditet. Jeg tror, vi er mange herinde, som hepper på dig!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej fehår. 
tusind tak det varmer

men har simpelthen ikke opdateret jer pga. jeg fik sådan en dum tid til scanning som ligger længere end uge 12. Det har jeg aldrig oplevet før. Men self skal jeg opleve det når jeg mest bekymret og ikke kan vente 

men endelig er den ventetid ved at være over, vi skal til NF scanning i morgen meget tidlig de her uger var de længeste i mit liv. Jeg giver jer en updatering imorgen når jeg har været til scanning.

men helt serøst, føler ikke en gang at jeg kan vente til imorgen, det er ulidelig.

Anmeld Citér

22. juli 2024

fehår

Love Angel skriver:

Hej fehår. 
tusind tak det varmer

men har simpelthen ikke opdateret jer pga. jeg fik sådan en dum tid til scanning som ligger længere end uge 12. Det har jeg aldrig oplevet før. Men self skal jeg opleve det når jeg mest bekymret og ikke kan vente 

men endelig er den ventetid ved at være over, vi skal til NF scanning i morgen meget tidlig de her uger var de længeste i mit liv. Jeg giver jer en updatering imorgen når jeg har været til scanning.

men helt serøst, føler ikke en gang at jeg kan vente til imorgen, det er ulidelig.

Åh jeg kan godt forstå, at ventetiden føles ulidelig. Tak for at opdatere os

Anmeld Citér

22. juli 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Selv tusind tak for at tænke på mig fehår

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.