Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med den lille spire
Sikke en lettelse det må være for jer, efter hvad I har været igennem
Krydser fingre for at den holder sig inde de næste 8 mdr
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Love Angel skriver: Tusind tak vi er også sååå glæde
Tusind tak
vi er også sååå glæde
Det kan jeg virkelig godt forstå
Love Angel skriver: Ja var til scanning igen idag. Da jeg ca var 4 uger var jeg til scanning og hun kunne kun se livmoder og slimhinde som var flot. Også gav hun mig en tid 2 uger efter. Og det var så idag. det var så godt hun kunne se at graviditet var indenfor livmoderen og der var lille foster og vi så hjerteblink. Hun målt mig til at være 6+4 det helt perfekt lige efter mine beregninger.
Ja var til scanning igen idag. Da jeg ca var 4 uger var jeg til scanning og hun kunne kun se livmoder og slimhinde som var flot. Også gav hun mig en tid 2 uger efter. Og det var så idag. det var så godt hun kunne se at graviditet var indenfor livmoderen og der var lille foster og vi så hjerteblink. Hun målt mig til at være 6+4 det helt perfekt lige efter mine beregninger.
Ej kææææmpestort tillykke!!!
Bubbi11 skriver: Ej kææææmpestort tillykke!!!
Årh hvor er det dejligt at læse. Puha Har tænkt så meget på dig. Kæmpe stort tillykke <3
Årh tusind tak for de meget søde ord.
vi er også lettede over at graviditet sidder hvor den skal
gå det godt med dig?
Darling skriver: Det håber jeg også for jer!
Det håber jeg også for jer!
Lillehjerte skriver: Stort tillykke med den lille spire Sikke en lettelse det må være for jer, efter hvad I har været igennem Krydser fingre for at den holder sig inde de næste 8 mdr
Det er også en meget stort lettelse
og tusind tak. Håber også sådan at alt gå godt og forhåbelig 1-2 uger før termin at jeg kan blive sat igang og føder sund og rask og levende baby som vi kan glæde os over og som vi få med hjem
Love Angel skriver: Årh tusind tak for de meget søde ord. vi er også lettede over at graviditet sidder hvor den skal gå det godt med dig?
Det kan jeg godt forstå. Så kan man liiige trække vejret lidt dybere igen Så skal de næste uger indtil NF scanningen bare gå endnu hurtigere
Hehe.
Årh ha jo det er ved at være hårdt nu går ind i 35. graviditets uge her på onsdag. Så jeg er ved at være pænt træt lige nu. Men det er dejligt med det lidt koldere vejr vi har haft her de her dage
mor_til_2_ skriver: Det kan jeg godt forstå. Så kan man liiige trække vejret lidt dybere igen Så skal de næste uger indtil NF scanningen bare gå endnu hurtigere Hehe. Årh ha jo det er ved at være hårdt nu går ind i 35. graviditets uge her på onsdag. Så jeg er ved at være pænt træt lige nu. Men det er dejligt med det lidt koldere vejr vi har haft her de her dage
Ja det kan man i hvert fald. og hehe ja, faktisk allerede dagen efter scanning så villet jeg bare ha at tiden skulle gå endnu stærkere. Så vi kunne komme til NF scanning men der er stadig alt for mange uger endnu. Jeg er idag 7+1 så der er stadig langt vej til uge 12
og årh jamen så er du der snart, om få uger så kommer jeres baby til verden. Kan ikke huske ved i hvad det bliver?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128