Uden at have læst alle indslag megagrundigt, giver jeg lige mit besyv med.
Jeg synes det lyder så hyggeligt og skønt med en kærlighedsfest, og klart jeg ville deltage.
Jeg ville nok, hvis jeg var jer, tage lidt stilling til det med gaverne, for det er nok noget folk kan komme i tvivl om ved sådan en utraditionel fest. For mig (os) tror jeg, det kunne være en god løsning at sige nejtak til gaver, men i stedet bede folk om at bidrage til festen - med noget mad til en buffet eller hjælp til at pynte op eller hvad man nu kan få brug for. Det kan også gøre festen vældig billig. Evt kunne man også sige: Vi ønsker os ikke noget, vil I gerne give noget kan I give pengene til det her velgørende formål.
Jeg ville ikke synes det var spor underligt, selvom vi selv blev gift med kirke og hvid kjole og det hele. Men jeg tænker, at gæster måske kan have behov for lidt ekstra guiding, så de ved hvad de går ind til, når nu det ikke er noget man kender i forvejen.
fx: Ønsker I indslag som taler eller ej? Skal der være dresscode? Som nævnt gaver?
Jeg håber I gør alvor af det - kærlighed er da værd at fejre - med eller uden juridisk bånd
Anmeld
Citér