Er man garanteret indskudslån?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Bliver man 100% godkendt til indskudslån hvis man er ledig, på dagpenge og har et barn? Jeg har 0 kr. til indskud, men jeg er ret afklaret med, at min mand og jeg ikke skal være sammen mere. Vi har haft en del konflikter de seneste år, og det var dråben, der fik bægeret til at flyde over, da han sagde igår, at jeg ikke må brokke mig eller være utaknemmelig med noget, når han går ud og arbejder for at betale sin del af huslejen. Undskyld mig, men jeg betaler fandme også min del, og køber også selv tøj osv. på mine egne penge. Og han havde satme heller ikke arbejdet meget hvis ikke det var fordi jeg tog mig af vores barn. Vores skænderier og diskussioner er også voldsomme, og det orker jeg heller ikke mere, og er bange for det ender galt en dag, så synes vi skal stoppe mens legen er god, og vi stadig har lidt respekt for hinanden. 

Nej det gør man ikke. Der er regler i kommunerne for hvornår de godkender indskudslån. 

i min kommune f.eks bliver det afvist hvis bygningen lejligheden ligger i er ældre end april 1958. Også der selceølgelig en masse andre regler også. og det er ligemeget om man er enlig, på dagpenge, studerende eller hvad man er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Ved i om man må selv fastsætte børnebidrag fra far?

Du må ikie selv sætte det. Der er er loft og i skal være enige om det. 

Anmeld Citér

26. maj 2024

Theresympare51

Hej,

Jeg tager faktisk ikke kreditter, da jeg har rigtig gode . Det har virkelig været en pålidelig indkomstkilde for mig, og det har gjort, at jeg ikke har haft brug for at tage lån.

Hvis du er interesseret i alternative måder at tjene penge på, kan jeg klart anbefale at tjekke den platform ud. Den har fungeret super godt for mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.