7+1 scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Nej, det var via en henvisning fra lægen. Hvad tænker du da?

Jeg synes bare det er mærkeligt at hun ikke vil fortælle dig det, det har jeg aldrig hørt om

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Der var hjerteblink, ja. 

Synes også det ser lidt småt ud. Puha, må nok bare væbne mig med tålmodighed til næste scanning.

Det er i hvert faldt et godt tegn❣️

Du kan lige få mit scanningsbillede til sammenligning, der er jeg lige præcis 7+1. Jeg er i dag 13+4 og alt er godt indtil videre. 

hvornår skal du scannes næste gang?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. maj 2024

Anonym

Chancen for at du er kortere henne er de jo også, en positiv ægløsningstest er aldrig garanti for at du faktisk har ægløsning. Kroppen kan have fejlet den og lavet den senere

Anmeld Citér

17. maj 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Hvis der er hjerteblink er du i hvert fald ikke ret meget kortere end det. På fertilitetsklinikker scanner de først fra 7+0 fordi de først der er sikre på at der skal være liv. Men hun har vel målt fostret og givet et bud på hvor langt du er? Det plejer de da i hvert fald

Anmeld Citér

18. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Nej, det var via en henvisning fra lægen. Hvad tænker du da?

Hvorfor blev du henvist?

Anmeld Citér

22. maj 2024

Anonym trådstarter

Opdatering 

Jeg var til scanning i dag, og fosteret er vokset fint, men hjerteslaget var ikke stærkt nok. Jordemoderen gætter derfor på, at jeg snart aborterer. 

Derudover målte hun det i dag til 6+5, hvilket er meget bagud for min egen regning.

Er så ked af det … ser ikke ud til at det skal lykkes for mig denne gang.

Anmeld Citér

22. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

Opdatering 

Jeg var til scanning i dag, og fosteret er vokset fint, men hjerteslaget var ikke stærkt nok. Jordemoderen gætter derfor på, at jeg snart aborterer. 

Derudover målte hun det i dag til 6+5, hvilket er meget bagud for min egen regning.

Er så ked af det … ser ikke ud til at det skal lykkes for mig denne gang.

Øv en træls melding at få. Jeg har lige været det igennem to gange, så har en ide om hvordan du har det. Det er så super hårdt at stå i. Jeg sender dig et kæmpe kram

Jeg håber stadig for dig at den bare er en slow starter Skal du så skannes igen ? 

Anmeld Citér

22. maj 2024

Anonym trådstarter

Kis92 skriver:

Øv en træls melding at få. Jeg har lige været det igennem to gange, så har en ide om hvordan du har det. Det er så super hårdt at stå i. Jeg sender dig et kæmpe kram

Jeg håber stadig for dig at den bare er en slow starter Skal du så skannes igen ? 

Tak for din kommentar Altid rart ikke at føle sig alene, selv om jeg ønsker det bedste for hver eneste graviditet.

Det føles allerede så tomt, selv om der stadig er svagt liv. Jeg ville jo allerhelst bare have haft klart svar i dag - at den enten havde det fantastisk, eller at den var gået til grunde. Det her limbo er svært at holde til.

Jeg skal scannes igen på onsdag. Så må jeg give endnu en opdatering igen, hvis ikke uheldet er ude før det.

Anmeld Citér

22. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

Tak for din kommentar Altid rart ikke at føle sig alene, selv om jeg ønsker det bedste for hver eneste graviditet.

Det føles allerede så tomt, selv om der stadig er svagt liv. Jeg ville jo allerhelst bare have haft klart svar i dag - at den enten havde det fantastisk, eller at den var gået til grunde. Det her limbo er svært at holde til.

Jeg skal scannes igen på onsdag. Så må jeg give endnu en opdatering igen, hvis ikke uheldet er ude før det.

Jeg kan så godt huske det limbo fra første abort, det er slet ikke til at være i. Det lyder som en meget lignende forløb som ved mig. Jeg gik fra det ene øjeblik at tror på at det nok skulle gå, til det næste at være ved at gå ud af mig selv af bekymring og panik.

Jeg krydser alt jeg kan for det får en anden slutning end hos mig

Anmeld Citér

22. maj 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Anonym skriver:

Ked af hjerteblinket ikke var stærkt nok. Jeg prøvede det samme i sommers, det er slet ikke sjovt at være i det limbo. Kram til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.