7+1 scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.226 visninger
27 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2024

Anonym trådstarter

Hej alle sammen 

Jeg var til scanning i går, hvor jeg er ret sikker på at være 7+1. 

Ser det normalt ud? Er så bange for, at fosteret ikke udvikler sig, som det skal. 

Jeg kan desværre ikke begrunde for lidt udvikling med, at jeg ikke kender min cyklus. Havde positiv ægløsningstest d. 8. april, så det er sket deromkring.

Vil enormt gerne høre jeres tanker.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2024

Anonym

Så længe hende der scannede dig ikke havde noget at sige så skal du ikke være bekymret, for tro mig de skal nok sige hvis der er noget galt

Anmeld Citér

16. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Så længe hende der scannede dig ikke havde noget at sige så skal du ikke være bekymret, for tro mig de skal nok sige hvis der er noget galt

Og det passer fint med æl , du er 2+0 ved positiv ægløsningstest. Men æl sker først op til 48 timer senere så du kan sagtens være 7+1.

Anmeld Citér

16. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og det passer fint med æl , du er 2+0 ved positiv ægløsningstest. Men æl sker først op til 48 timer senere så du kan sagtens være 7+1.

Forklarede det vist ikke helt godt.

Hun har ikke “godkendt” de 7+1, det er bare min egen udregning. Hun gav bare udtryk for, at det var tidligt i graviditeten. Men hun ville ikke sige hvor langt, hun troede, jeg var.

Anmeld Citér

16. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Dejligt. Jeg er bare så bange for, at de pakker det ind og strækker det helt ind til, at det er gået helt galt.

Ja … dumme kaostanker.

Tak for din kommentar!

Anmeld Citér

16. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Dejligt. Jeg er bare så bange for, at de pakker det ind og strækker det helt ind til, at det er gået helt galt.

Ja … dumme kaostanker.

Tak for din kommentar!

Det var da mærkeligt hun ikke ville sige noget, er du blevet scannet hvor du selv skulle betale?

Anmeld Citér

16. maj 2024

Anonym

Var der hjerteblink? Jeg har lige kigget på mine scanningsbilleder, da jeg var 7+1, og jeg synes måske at fosterhulen ser lidt lille ud ift. du er 7+1.

jeg krydser fingre for det hele er som det skal være����

Anmeld Citér

17. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det var da mærkeligt hun ikke ville sige noget, er du blevet scannet hvor du selv skulle betale?

Nej, det var via en henvisning fra lægen. Hvad tænker du da?

Anmeld Citér

17. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Var der hjerteblink? Jeg har lige kigget på mine scanningsbilleder, da jeg var 7+1, og jeg synes måske at fosterhulen ser lidt lille ud ift. du er 7+1.

jeg krydser fingre for det hele er som det skal være����

Der var hjerteblink, ja. 

Synes også det ser lidt småt ud. Puha, må nok bare væbne mig med tålmodighed til næste scanning.

Anmeld Citér

17. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg fik scanning 7+ med min søn, og der var han altså mindre end på det billede der kun en lille prik hvor jeg tænkte “var det det??”. 
han er 13 år i dag og lever i bedste velgående

krydser for alt er som det skal være

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.