Anonym skriver:
Hjælper absolut ikke. Jeg bliver ikke irriteret, når han er ude sent, kun hvis det sker gentagne gange for synes det er vigtigt, at han ser/er sammen med vores barn når h*n kommer hjem fra børnehaven.
Syntes faktisk du har mega kæmpe nej hat på, alt hvad folk skriver af gode ideer råd osv noget som jeg som mand ville elske, siger du bare nej til.
Men, hvis i er derude så gå da fra hinanden pak dit lort og flyt. Hvis det ikke er løsningen så gå op i dig selv, sig hov du kan ikke smutte i aften jeg har en date med en ven, og du skal heller ikke vente oppe for ved ikke helt hvad tid jeg er hjemme, og forresten hvis du og ungerne bliver sulten lukker Rema kl 21 så der skal du også lige handlen hej hej skat elsker dig ses senere
Eller hey hvis du smutter ud i aften skat, så skal du altså bare vide jeg ligger nøgen i sengen i ny, og har måske også lige hygget mig inde, hvis du har lyst kravler du jo bare på, kæmpe kys og elsker dig
Eller, den her dato der skal du møde op i dit finest tøj, og på denne her adresse, så tager vi sgu lige en stor fad og går ud og spiser noget lækkert mad bare dig og mig, hvis du har lyst kan vi mødes med nogle af gutterne på den lokale bar bagefter, men du må live mig hvis jeg bliver for fuld skal du følge mig hjem.
Der er 1000 andre ting der kunne gøres, og hvis han stadig har nej hatten på gør du bare det hele alene
Anmeld
Citér