Politi anmeldt for vold mod egen barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.188 visninger
5 svar
2 synes godt om
12. maj 2024

Anonym trådstarter

Jeg har 2 børn - en dreng på snart 6, og en pige på 2.

Mig og min eks er ikke sammen men har en 7/7 ordning, som fungere fint.

Da jeg i onsdags skulle hente min dreng i skolen, bliver jeg mødt af en pædagog som siger jeg ikke må gå ind, da min søn snakker med de sociale myndigheder.

Derefter skal jeg selv snakkes med, og får jeg at vide at min dreng har sagt jeg har slået ham, og at jeg ikke må tage ham hjem. Derimod får jeg atvide at de bliver nødt til at politianmelde det.

Det er dog aldrig sket at jeg har slået ham, og han har det med at finde på røverhistorier.

Min eks som så kom og hentede min dreng er heller ikke i tvivl om at det aldrig er sket.

Jeg tog så hjem ret fortvivlet sammen med min datter på 2.

Nu sidder jeg her og aner ingenting.

Hvad for et forløb skal vi til og igennem? Hvornår må jeg mon se min dreng igen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Tænker ikke der er nogen der kan give dig svar på det.. Aner intet om det, men jeg ville bestemt kontakte enten sagsbehandleren ved kommunen der sidder med sagen for at få afklaret hvad der skal ske, eller en advokat der kunne gennemgå det. 

Lyder som en rigtig forfærdelig situation! Og jeg håber det løser sig. Er da en frygtelig ting at sige hvis det ikke passer! (Det er i mine øjne bestemt ikke bare en røver historie!) 

Anmeld Citér

12. maj 2024

Tullebadulle

Det er da klart mere end en røverhistorie… sikke en situation. Kender desværre så meget til det, men vil bare give dig en virtuelt kram.

Og noget andet … er jeg den eneste der undrer mig over, at du gerne må tage dit andet barn med hjem? Hvis du var voldelig ville det andet barn jo også være i fare.?

Anmeld Citér

12. maj 2024

Anonym trådstarter

Det er også meget forkert formuleret af mig at han fortæller "røverhistorier".

Det rigtige at sige er at jeg har en dreng med nogle problemer. Han har haft det svært socialt og udviklingsmæssigt siden vuggestuen. Mig og professionelle har mistænkt ADHD i meget tidlig en alder, men er ikke blevet udbredt da han var for ung. 

I det sidste par år har han været i god udvikling, og trivedes godt i børnehaven. 

Men grundet en i mine øjne for tidlig skolestart, og en skilsmisse inden for det sidste år, er dette desværre ikke tilfældet mere. 

Vi har oplevet at han har fortalt mange historier. For det meste små ting, som hvor han har fået elefantsnot i håret, eller hvor han har været i weekenden. 

Anmeld Citér

21. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Er der kommet hoved og hale i det? 
håber du er ok.

Anmeld Citér

22. maj 2024

Hanspige

Hvordan går det nu ts? 

Sikke en frygtelig situation. Jeg har et barn der bytter rundt på ordstillinger. Det her er min største maridt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.