Jeg aner ikke hvor jeg skal starte, men er nød til at starte med begyndelsen. Ellers giver det ingen mening.
sagen er den, jeg har en lillebror, som jeg elsker overalt på jorden, han er 5 år og yngre end jeg selv. Jeg er 43.
jeg fandt sammen med min mand for snart 20 år siden, og han og jeg har altid været sammen. Sammen har vi en 10 årig dreng. Min lillebror fandt sammen min svigerinde , kort før vores mor døde, og det er 17 år siden. Sammen har de 3 dejlige børn, som vi ikke ser så tit. 2 er teenager og en der er 8 år.
I alle de år de har været sammen, har de været sammen, så er de gået fra hinanden, så er de blevet gift, så er de skilt, så er de sammen igen, gået fra hinanden og nu er de blevet forlovet og er sammen igen.
min bror og jeg har ikke altid snakket sammen, så godt- vi har hver vores far og da hans far aldrig har brudt sig om mig/ blev tingene lidt sådan for ham at han måtte vælge imellem os. (Det følte jeg) så på en periode så jeg ham ikke .
men her for 3 år siden havde jeg en lang samtale med med min bror i telefonen , hvor alt blev lagt bordet- hans frustrationer og mine frustrationer omkring vores forhold. Og der besluttede vi begge at det ikke skulle blive som før, at vi aldrig sås og ikke havde tid til hinanden og vires familier. (Det skal lige siges min søn var 8 år på det tidspunkt og havde aldrig mødt sin onkel og hans børn) men vi mødtes alle sammen- børn - vores bedrehalvdel og vi havde en rigtig dejlig dag sammen.
der gik nogle måneder derefter så var de alle og besøge vores hjem også en skøn skøn dag. Men så efterfølgende, blev der stille fra dem. Jeg skrev til min bror hver fredag over sms/ hvis jeg ikke fangede ham på tlf og ønskede dem alle god weekend mm. Men så en maj måned i 22, fortalte min bror mig at min svigerinde havde det psykisk dårligt og de ikke lige kunne have overskud til at ses med os . Og det er helt fair, jeg aftalte med ham at så måtte de sige til når de havde tid til at ses med os igen og at vi ville give dem plads.
høre intet fra ham efterfølgende- men det jeg ser er ikke en svigerinde der har ondt i sjælen på diverse medier, tværtimod. Hotelophold, festivaler, venindeture, rejser lige indtil vi får en invitation til konfirmation, vi tager med og bakker op denne store dag. Derefter høre vi intet igen, selvom jeg rækker ud til dem.
vi får så en ny invitation i år, men der kan vi ikke komme da vi vi har fået indbydelse til bryllup først som vi har takket ja til. Men beder så om en adresse af min bror så vi kan sende en gave til konfirmanden. Høre intet. Har prøvet at google adresserne, krak osv. men de har hemmelig alt.
og her står filmen af for mig .
jeg har så svært ved at være i det her forhold- jeg vil så gerne være der for mine nevøer og niece og få et forhold til dem. Og være der for min bror og svigerinde. Men energien er der bare ikke mere, når de køre sådan rundt med os i manegen.
Jeg føler lidt at alting skal se flot ud ud ad til mens alt andet sejler for dem/os ( forholdet til dem).
hvad ville i gøre i vores situation? 
undakyld det blev så langt. 
Anmeld
Citér