Højdeforskel? Lav mand og høj kvinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2024

Anonym

Min mand er 35 cm højere end mig. Det er ikke noget jeg tænker over. Dog synes jeg der ser fint ud når par er ca lige høje og bare lige uden videre kan kysse hinanden uden at anstrenge nakken  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2024

Anonym

Jeg er 166, min kæreste er 182. Ville ærlig være lidt ked af at skulle date en som var lavere end mig når jeg ikke er højere, jeg kan godt lide at føle mig lille og petit hvad andre gør og er til kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Jeg skænker det ikke en tanke min mor er højere end min far

Anmeld Citér

9. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Min mand 175 og jeg er 177 så det er en ret ubetydelig højdeforskel vi har aldrig tænkt nærmere over det.. umildbart ved siden af hinanden ser vi lige høje ud.. 

Synes der hvor folk kommenterer er på vores alder hvis de endelig siger noget, jeg er knap 6 år ældre end han er, og mange er meget chokerede over jeg har en “ung mand”. Synes personligt det er lidt frækt, for var han 6 år ældre end jeg havde ingen sagt noget.. Jeg havde aldrig troet jeg skulle være sammen med en der var yngre end jeg selv, men nu er vi lykkeligt gift og har to børn sammen.

Anmeld Citér

9. maj 2024

Anonym

Jeg er 178 cm og min mand er 180 cm, så vi er næsten lige høje. 

Når jeg har højhælede sko på, som sker en gang imellem, når vi skal til fest mm, så bliver jeg højere end ham, og det har ingen af os et problem med. 

Hvad omverdenen tænker, er vi ret ligeglade med. 

Jeg vil dog sige, at jeg elsker, at vi ikke skal anstrenge os for at kysse eller andet - det passer lige i højden  �� 

Anmeld Citér

9. maj 2024

Mom

Profilbillede for Mom

Syntes det er lidt sjovt, om man vil, at de som har en partner de er lige høje med tror det er en fysisk anstrengelse, når man skal kysse hvis der er (betydelig) højdeforskel. Jeg oplever ingen fysisk anstrengelse ved at kysse min mand, og har heller aldrig hørt ham klage ( og her er lidt over 30 cm højde forskel). Det er jo ikke sådan at man skal vride sig, eller yde en betydelig fysisk indsats

Anmeld Citér

9. maj 2024

B&J

Det tænker jeg ikke over som sådan 

Min sviger mor er 10cm.højre ind min svigerfar.

Jeg er 158 manden min er 198 

Anmeld Citér

9. maj 2024

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Min mand 175 og jeg er 177 så det er en ret ubetydelig højdeforskel vi har aldrig tænkt nærmere over det.. umildbart ved siden af hinanden ser vi lige høje ud.. 

Synes der hvor folk kommenterer er på vores alder hvis de endelig siger noget, jeg er knap 6 år ældre end han er, og mange er meget chokerede over jeg har en “ung mand”. Synes personligt det er lidt frækt, for var han 6 år ældre end jeg havde ingen sagt noget.. Jeg havde aldrig troet jeg skulle være sammen med en der var yngre end jeg selv, men nu er vi lykkeligt gift og har to børn sammen.

Ej men altså det er tragikomisk. Herhjemme er manden ældre, men mon ikke jeg havde fået at vide, jeg var desperat, hvis jeg både var ældre og højere ���� 

Anmeld Citér

9. maj 2024

Anonym trådstarter

Det tænker jeg ikke over som sådan 

Min sviger mor er 10cm.højre ind min svigerfar.

Jeg er 158 manden min er 198 

Er det noget du tænker over, når du ser dem sammen? Og synes du, at det ser akavet ud? Altså din svigermor og svigerfars højdeforskel

Anmeld Citér

9. maj 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Ej men altså det er tragikomisk. Herhjemme er manden ældre, men mon ikke jeg havde fået at vide, jeg var desperat, hvis jeg både var ældre og højere ���� 

Man ved aldrig hvad folk kan finde på at sige synes jeg men ofte tænker jeg, hvorfor har folk behov for at komme med kommentare på fx alder og højde forskel på par man kan se er lykkelige sammen? 
kan ikke se formålet med det.. 

Anmeld Citér

10. maj 2024

B&J

Anonym skriver:

Er det noget du tænker over, når du ser dem sammen? Og synes du, at det ser akavet ud? Altså din svigermor og svigerfars højdeforskel

Må indrømme det har jeg aldrig tænkt over. Ind til for 4år vi sad og snakkede om det. Og jeg siger hurtigt ja det er da rigtigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.