Højdeforskel? Lav mand og høj kvinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.881 visninger
19 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2024

Anonym trådstarter

Jeg er nysgerrig på at høre, om i er højere eller lavere end jeres mænd? Jeg er 172 og troede altid at jeg ville ende med en mand på mindst 175, men skæbnen ville noget andet og jeg er endt med en dejlig mand på omkring 168/169. Jeg havde i starten af forholdet svært ved det, og overvejede at afvise ham pga. højden, men der var bare noget helt specielt over ham, og jeg blev så tiltrukket af ham, så gav det en chance, og det fortryder jeg ikke. Vi har været sammen i 6 år og har et godt liv sammen. Han siger, at han elsker min højde og den er perfekt for ham

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2024

Anonym

Altså jeg er 162 og min mand er knapt to meter høj … så her er højdeforskellen også påfaldende. Omend jeg godt ved at det for mange er den mere “acceptable” vej. Hos vores gode venner er kvinden 5-8 cm højere end manden, og de owner det fuldkommen. Skønne ser de ud, ikke mindst da hun under deres bryllup var iført lige præcis de høje hæle hun drømte om Tillykke med kærligheden!

Anmeld Citér

8. maj 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej

Jeg er 173 og min kæreste 186. Vi har været sammen i 14 år.

Endte han i kørestol i morgen og gik mig skulderen, resten af ​​vores dage, var jeg ligeså vild med ham, som jeg er idag

Anmeld Citér

8. maj 2024

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig på at høre, om i er højere eller lavere end jeres mænd? Jeg er 172 og troede altid at jeg ville ende med en mand på mindst 175, men skæbnen ville noget andet og jeg er endt med en dejlig mand på omkring 168/169. Jeg havde i starten af forholdet svært ved det, og overvejede at afvise ham pga. højden, men der var bare noget helt specielt over ham, og jeg blev så tiltrukket af ham, så gav det en chance, og det fortryder jeg ikke. Vi har været sammen i 6 år og har et godt liv sammen. Han siger, at han elsker min højde og den er perfekt for ham

Min far har levet sammen med en i 22 år som er vel 10-15 cm højere end ham. Det har jeg aldrig tænkt over. 
Jeg selv er også lav, 160 på en god dag. Min mand er 187. Det passer fint. 
Da jeg var ung tænkte jeg meget på højde, men må indrømme at jeg overhovedet ikke skænker det en tanke i dag. Når jeg ser par eller sådan. 

Anmeld Citér

8. maj 2024

Mom

Profilbillede for Mom

Min mand er også væsentlig højere end mig. Jeg er 150 cm imens min mand er ca. 185 cm. Så det er klart en højdeforskel alle andre ligger mærke til. Vi gør ikke, og har nu været gift i 24 år. 

Anmeld Citér

8. maj 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg har aldrig været sammen med en mand, der var lavere end mig. Jeg er tiltrukket af at mænd er højere og bredere end mig, hvilket i hvert fald på højdefronten udelukker en del mænd.

Anmeld Citér

8. maj 2024

Qwerty1234

Jeg er ~20 cm lavere end min mand, men det er ikke noget jeg har skænket en tanke.

Jeg har haft tidligere forhold hvor jeg har været mere eller mindre på højde med fyren, noget som jeg dengang heller ikke tænkte over. Synes jo bare om dem. Havde til gengæld en 2 m høj eks, som jeg fik så meget hold i nakken af at kysse, fordi han var 30+ cm højere end mig. ��

Anmeld Citér

8. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg er 166 og min mand er 171. Han er altså kun en smule højere end mig. Med sko på er vi så godt som lige høje. 

Det er ikke noget jeg tænker over.

Anmeld Citér

8. maj 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg er 150 cm, så svært at gå lavere, datede dog engang en på omkring de 165-168 cm. Det er for lavt til mig (valgte dog ikke fra udelukkende på højden).

Min mand er 180 cm så der er forskel, men ikke noget vi nogensinde har fået kommentarer på eller tænker over , nok fordi jeg bare er lav

Anmeld Citér

8. maj 2024

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. Er det også noget i tænker over når i ser par?

Min mand og jeg har aldrig fået mærkelige blikke eller kommentarer, og det er jo dejligt. Men jeg ville da ønske, at han var et par cm højere, så jeg kunne gå i højhælede sko  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.