Hej allesammen.
Jeg undskylder på forhånd mange gange for det lange skriv, men jeg håber virkelig i vil læse med, og skrive en kommentar hvis i har noget at sige 
Jeg rækker ud her for at håbe jeg kan få nogle gode råd eller andet brugbart med på vejen.
Jeg er i et parforhold og vi elsker hinanden utrolig højt og har ikke følt sådan før for andre. Han er min 3. partner, og jeg udløste på underlig vis jalousi i mit tidligere forhold, altså med min 2. partner. Da jeg så fandt sammen med ham her fulgte det jo så desværre med. Jeg er jaloux og jeg er en skide usikker person. Jeg kunne komme med bemærkninger når vi så film og der var flotte tøser. Osv osv. Min partner ved godt jeg havde det ret stramt med det og andre pæne piger, men det var ikke noget der var fuldt eskaleret. Det var selvfølgelig til gene.
I oktober finder jeg ud af at han har siddet på TikTok og liket maaaange vis af videoer af piger i letpåklædt eller meget nedringet tøj der danser osv. og han er helt velvidende om at jeg ikke ville synes det var fedt. Så han har på en måde skjult det. For jeg opdagede det jo aldrig. Han siger han nok har skjult det ubevidst, og at han heller ikke helt troede han havde gjort det i vores forhold, fordi han har kun været i et forhold før, og der var det normalt at begge parter gjorde sådan noget. Men i vores forhold synes jeg hverken det er sjovt, og han har også sagt at han heller ikke ville synes det var fedt at hvis jeg gjorde det med en masse andre videoer med mænd på TikTok i sixpack osv. Og det har jeg heller aldrig gjort. Jeg er virkelig påpasselig, fordi jeg ikke ville synes det er fedt den anden vej rundt. Og jeg ved jo godt at det er normalt at nogle gør det i forhold, og normalt at tænke andre er flotte. Men han har hele tiden indtil jeg opdagede det gået og sagt at han slet ikke tænker sådan om andre, altså at han lukker af for det, når han har mig, fordi han ikke har behov for alt muligt andet fordi det kun er mig i hans hoved. Og ja så kan det jo være en glipser, det ved jeg, men der var mange videoer likede, så det er nok over flere gange. Det endte jeg med at kunne finde nogenlunde ro med, jeg blev selvfølgelig ked af det, men jeg kom lidt videre, selvfølgelig med det i hovedet, men minimalt, og han sagde jo også at på et tidpsunkt gik det op for ham at det skulle han ikke, og så stoppede han. Men så noget tid efter, måske 1 måned eller 2 efter jeg fandt ud af det, så finder jeg ud af, at imellem 1-3 måneder efter(kan ikke helt huske præcis hvor langt tid efter) at han likede de videoer, og jo var stoppet pga. ‘det gik op for ham’ så var der lige nogle små ting igen med nogle tøser. Og så havde jeg det mega svært med dét.
Og jeg føler det som et kæmpe svigt, og løjet overfor.
Nu er min jalousi og usikker bare eksploderet helt vildt, og jeg er bange for han vil tage hver eneste chance han har, for at lure på noget andet. I netto, på gaden, når han orienterer sig når han kører osv. Det er blevet så slemt at jeg er blevet mega opmærksom på mine omgivelser, om der er nogle med nedringet tøj og kavalergang, eller stramme bukser, og jeg begynder at holde øje med hvor han kigger hen hele tiden. Det er blevet så slemt at jeg bare har tænkt at det nærmest ville blive nemmere hvis vi bare sagde at vi lurer på andre og tjekker andre ud, men det ved jeg han ikke ønsker, og det ønsker jeg heller ikke, for det behov har jeg ikke, og jeg har kun lyst til at lure på ham.
Det er et svigt der gør mega ondt, og jeg tænker på det hver evig eneste dag, og jeg kan bare ikke komme videre. Jeg har jo ‘tilgivet’ ham og affundet mig med det, men jeg kæmper rigtig meget med usikkerheden omkring det, og usikkerheden på om han går og tjekker andre ud. Jeg ved han ikke gør det på TikTok mere, men er bange for han så tjekker andre ud i virkeligheden og lurer på dem. Jeg har en kæmpe frygt for at han gør det ‘uden jeg ved det’. Han siger han ikke gør det og han ikke har behovet, og jeg tror delvist på ham, men jeg kæmper også bare med, at han jo har gjort noget lignende før. Jeg ved godt det er normalt at tænke pæne ting om andre osv. men når han hele tiden går og forsikrer mig om at han ikke gør, så bliver jeg endnu mere usikker. For hvad nu hvis? Jeg frygter sååå meget han gør det, og han ved det ville være en dealbreaker for mig. Det ikke så meget det med at han har set på andre, eller han synes andre er pæne, men når han siger han ikke gør mere, eller tænker sådan om andre, så er min kæmpe frygt at han gør det alligevel.
Hvordan kommer jeg videre? Hvordan undgår jeg at blive bange og usikker på om han tager hver mulighed han får i offentligheden? For det er sygt svært at gå uden for en dør. Jeg er drænet hver dag af det.
Please håber i har nogle råd