Jeg synes I lyder som om I har glemt hinanden lidt og har forskellige prioriteringer. Men ved ikke om I har børn siden du skriver herinde?
Men så kunne jeg forestille mig din kone passer børnene derhjemme og er hjemme på sofaen fordi der skal være en voksen hjemme mens de sover og du udlever din karriere?
Jeg forstår godt man kan få sommerfugle i maven og igennem livet vil man nok blive tiltrukket af andre, det vigtige er, at man ikke reagerer på det men måske arbejder sig igennem det man føler der er galt derhjemme.
Måske du kunne lave en romantisk aften for din kone derhjemme, købe noget is og champagne og forfør hende. Eller gør noget for det, mon hun i bund og grund bare har lyst til at sidde hjemme og se tv og spise slik. Mon ikke det er blevet lidt sådan fordi hun er nødt til det pga. hun skal være hjemme og du er ude og arbejde? jeg ved det selvfølgelig ikke... men ellers motivere hende til at komme ud et par gange om ugen med veninderne eller tage op og træner/gå tur eller lign. mens du er hjemme hos børnene.
Jeg synes ikke du skal reagere på de følelser omkring hendes søster, men se om du ikke kan få dit eget forhold til at blomstre... tro mig forskellighed i forhold ER godt.
Hvis du vil udleve arbejdshest livet, så husk der skal en god kone til at få tingene til at køre gnidningsfrit med børn derhjemme 
Er sikker på I kan få gnisten tilbage, bare gør en indsats for det.
Ellers kan det anbefales at tage på en overnatning/weekend tur en gang hver anden / tredje måned fx. noget comwell spa ophold med middag og hygge eller lign. Der skal ikke meget til for at komme tilbage på sporet og de gode oplevelser man får når man er afsted kan man leve højt på længe lige indtil man skal afsted næste gang ... held og lykke med det.
Anmeld
Citér