Forelsket i min kones søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.323 visninger
13 svar
34 synes godt om
5. maj 2024

Azzazian

Hej alle

Jeg er meget ydmyg om at skrive det her.

Sagen er jeg er gift på snart 12 år.

Min kone har en søster, som jeg bare bliver mere og mere forelsket i.

Det skal siges mig og min kone er MEGET forskellige, og jeg bliver nogen gange meget irriteret over vi er så forskellige....... og vi har flere gange været ved at blive skilt pga. dette

Jeg er en arbejdshest, og min kone vil gerne se tv og spise slik...... håber det beskriver hvor vidt vi er fra hinanden.

Hendes søster derimod, kommer og hjælper mig........ er utrolig venlig overfor mig...... så sent som igår kom hun og gav min en knuser og siger, pas nu på dig selv....

Jeg er som i sindsygt forelsket i søsteren, men jeg ved jo ikke hvad hun føler for mig.........

wtf gør jeg.........

1. lader jeg det være, og bukker hovedet, og bare lever ydmygt med det jeg har.

2. tager jeg en snak med søsteren og siger som det er, at jeg er villig til at skifte.

Jeg er virkelig frustreret, og jeg vil jo ikke nogen noget ondt.

Kærlig hilsen

en sjæl

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Du bliver skilt fra din kone og glemmer alt om søsteren.

Anmeld Citér

5. maj 2024

Azzazian

Tak for råd.

Anmeld Citér

5. maj 2024

Tullebadulle

Hej alle

Jeg er meget ydmyg om at skrive det her.

Sagen er jeg er gift på snart 12 år.

Min kone har en søster, som jeg bare bliver mere og mere forelsket i.

Det skal siges mig og min kone er MEGET forskellige, og jeg bliver nogen gange meget irriteret over vi er så forskellige....... og vi har flere gange været ved at blive skilt pga. dette

Jeg er en arbejdshest, og min kone vil gerne se tv og spise slik...... håber det beskriver hvor vidt vi er fra hinanden.

Hendes søster derimod, kommer og hjælper mig........ er utrolig venlig overfor mig...... så sent som igår kom hun og gav min en knuser og siger, pas nu på dig selv....

Jeg er som i sindsygt forelsket i søsteren, men jeg ved jo ikke hvad hun føler for mig.........

wtf gør jeg.........

1. lader jeg det være, og bukker hovedet, og bare lever ydmygt med det jeg har.

2. tager jeg en snak med søsteren og siger som det er, at jeg er villig til at skifte.

Jeg er virkelig frustreret, og jeg vil jo ikke nogen noget ondt.

Kærlig hilsen

en sjæl

Du er villig til at skifte..??? Wtf

Nej du kan ikke få søsteren uden at skabe splid, drama osv. 

Det er meget egoistiske tanker du gør dig. 
Bliv skilt og få en anden kone, der ikke er din svigerinde.

Og blot en tanke “Se TV og spise slik”? - måske ønsker din kone blot lidt mere interesse fra arbejdshesten hvor fokus er andre steder end hjemmet. Og søsterens kommentar og kram … hun har omsorg for dig og synes det er synd for dig at kører dig selv så hårdt. Du trænger ril et spejl og kig indad mht arbejde/fritid balance lyder det til. 

Anmeld Citér

5. maj 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Sorry men hele dit skriv lyder som en ung gut, der keder sig og sidder og finder på historier

Anmeld Citér

5. maj 2024

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Så du er villig til at gå fra din kone til fordel for hendes SØSTER, fordi søsteren er sød og giver dig et kram? Det er en tynd begrundelse. Jeg tror ikke du oprigtig er forelsket i søsteren - men mere i den positive feedback som du mangler fra din kone. 

Enten går du i dialog med din kone og bliver villig til at rumme mere og acceptere mere (selvfølgelig gensidigt). Og kan du oprigtigt slet ikke holde din kone ud mere, så skal du finde andre græsgange. Langt væk fra din kones familie. 

Pøj pøj  

Anmeld Citér

5. maj 2024

Savanna

Profilbillede for Savanna

Du er ikke den første til at blive forelsket i den forkerte. Eller miste følelserne for sin hustru.

Det er uheldigt, men du er kun et menneske.

At du ikke nævner, at du selvfølgelig bliver skilt fra din kone gør dig et fjols, som er svær at give oprigtige råd.

Det er hverken respektfuldt, kærligt eller rigtigt at blive i dét ægteskab.

Anmeld Citér

5. maj 2024

Tullebadulle

Og det værste du kan gøre, er dit forslag om at spørge svigerinden om at blive byttet ind.

Hun vil, hvis hun ellers er en normal søster, afvise dig med forbløffelse og vantro og gå direkte til søsteren. 

Anmeld Citér

5. maj 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

“Villig til at skifte” - seriøst? Vi er enige om, at det er mennesker og ikke tv-kanaler eller forsikringsselskab, du taler om? 

Anmeld Citér

5. maj 2024

Tullebadulle

Og news flash… ingen kvinde synes det er tiltalende at manden overarbejder og har mest fokus på sit arbejde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.