Min dreng på 7 år brød sammen her til aften og sagde hans lærer havde slået ham
Jeg er 99% sikker på at han har opfattet det forkert og hun ikke har slået ham, men ikke desto mindre er det hans følelse, jeg har snakket med ham om situationen og han er nu mere i tvivl omkring om det var et uheld.
Han siger at han skulle på toilet og hun slog ham i maven på vej ud af døren og sagde han skulle sætte sig på sin plads, jeg kan se situationen for mig og har spurgt om hun måske har puffet ham ind igen om det kunne være forklaringen. Og derefter er han kommet mere i tvivl, men jeg ønsker egentlig heller ikke at påvirke hans opfattelse 
Vi har aldrig fået nogen klager over at han skulle være en som ikke hørte efter eller ikke gjorde hvad der blev sagt, tværtimod har han altid kun fået ros
Jeg har sagt at jeg synes han skulle snakke med hende i morgen omkring situationen, men er faktisk i tvivl omkring om jeg selv bør kontakte hende, hvad havde I gjort ? Jeg ønsker på ingen måder at beskylde hende for noget og skabe mistillid, men på den anden måde vil jeg også gerne høre hvad der er op og ned
Anmeld
Citér