Regler sfo vs. klub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2024

Anonym trådstarter

Maricella skriver:

Ja men så er der også krav om at normeringen følger med

Jeg ville ikke betale for ét tilbud for så at få noget andet

Normeringen følger helt sikkert ikke med her hos os. Der er to ansatte i Klubben, så der er tider, hvor der er en medarbejder til alle de børn der er tilbage eller som er alene ved sygdom hvis man ikke har kunnet få fat i en vikar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
drabo skriver:

I flere kommuner betaler man vuggestuetakst til barnet fylder 3 år også selvom de kommer i børnehave tidligere og ja det giver ikke mening, men sådan er reglerne.

håber der kommer et godt svar fra pladsanvisningen.

Vi betalte vuggestuetakst til hun blev 3 år. Selvom hun startede ved 2 år og 10 måneder. Vi fik dog også højere børnepenge til hun fyldte 3 år. Så på den måde passede det sammen. 

Anmeld Citér

1. maj 2024

drabo

Profilbillede for drabo
Maricella skriver:

Ja men så er der også krav om at normeringen følger med

Jeg ville ikke betale for ét tilbud for så at få noget andet

Måske ikke, men så ville du skulle passe dit barn hjemme,  hvis det er de regler kommunen har bestemt. Desværre 

Anmeld Citér

1. maj 2024

Maricella

Profilbillede for Maricella
drabo skriver:

Måske ikke, men så ville du skulle passe dit barn hjemme,  hvis det er de regler kommunen har bestemt. Desværre 

Eller man kunne gå til skolebestyrelsen eller kommunalbestyrelsen og brokke sig. De må jo kunne forklare hvorfor børn født på én årgang så skal betale en højere pris end de resterende i klubben for samme tilbud. Hvis ikke de kan det, så skal der logisk nok ikke være forskel på prisen.

Man kunne også sige at man var villig til at betale almindelig klubtakst og ikke mere. Det skal de jo nok sige "god for".. men de må kunne give et sagligt svar på forskellen eller presses til at gøre det fair.

Og nu har jeg heldigvis mulighed for at mine børn kan komme hjem lige efter skole, så selvom det ville være træls ikke at have et fritidstilbud, så ville det kunne lade sig gøre. Jeg ved godt det ikke er alle forundt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.