Min søn på 9 år ønsker sig… ingenting, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2024

drabo

Profilbillede for drabo

Jeg er med på oplevelses ideen. Er der ikke noget han gerne vil opleve, som i ikke har gjort endnu eller ikke gør så tit.

Ellers hvad er hans interesser, du skriver at han ikke lever og ikke gamer, men noget må han jo lave. 

Det kunne også være et hæfte med gavekort til små ti g han elsker. En biograftur, filmaften i sofaen, pandekager til morgenmad, rundstykker, tur til .... osv. Ikke nødvendigvis ting der koster, men ting i ikke gør så tit som han gerne vil.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2024

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Når min søn ikke ønsker sig noget plejer han og få penge til hans opsparing. Men det så sjældent det sker da han altid føler han mangler nye spil osv. 

Anmeld Citér

20. april 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

ville også give oplevelser, og ellers måske se om han mangler noget til en interesse eller sport han går op i? 
Noget nyt til værelset? Min søn fik en dobbeltseng med sådan et sengestel med LED lys i gavlen det synes han var super fedt! Og hans mormor købte så lækkert sengetøj til ham han blev rigtig glad for. 
Et kamera enten digitalt eller sådan et der kan kobles på en mini printer, eller et de der instax kameraer så han kan gå og tage billeder? Så kan i gå nogen gode ture og se på naturen, tage billeder og snakke om at et godt billede kan faktisk sige 1000 ord og måske skabe en interesse der, med noget fællesskab i at gå ud og tage billederne?

ellers kan du på Temu finde en gave med “ingenting” som en lille ekstra sjov en, de er ret smarte  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.