Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Deres størrelser springer med 10…hvis mit barn bruger størrelse 104, skal jeg så købe 100 eller 110?
100 er med seler og 110 uden står der
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Deres størrelser springer med 10…hvis mit barn bruger størrelse 104, skal jeg så købe 100 eller 110? 100 er med seler og 110 uden står der
Jeg ville købe 110. medmindre du synes de seler er nødvendige.. generelt er det jo også noget nemmere for barnet selv at tage regnbukser på uden seler.
Det skal bare passe uden at hun kommer til at ligne en sæt kartofler i noget der er alt for stort Jeg er ligeglad med seler eller ej, det med seler har hun helt styr på , så det er ikke så vigtigt
Celavi sælges jo ret mange steder, er der ikke et sted tæt på hvor du kan prøve? Eller tjek i børnehaven og se om du må prøve en af vennernes/børnehavens ekstratøj.. der er HELT sikkert mange Celavi’er ;-)
Nu har jeg ikke selv erfaring med Celavi, men jeg synes generelt at regntøj er stort i det, så der er plads til andet tøj under.
Min datter bruger altid en størrelse mindre i regntøj end hvad hun bruger i almindeligt tøj.
Enige med forrige svar om at det er stort i størrelsen. Både Celavi og regntøj generelt. Jeg ville købe str. 100 og jeg køber ellers altid gerne den største størrelse hvis det er lige på vippen. Men ikke med regntøj.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128