Hmm, jeg er lidt delt - jeg synes også skemalagt sex er nederen - men på den anden side set, hvis man vil have en baby, så er det da ret smart at have sex, når sandsynligheden er størst. Og jeg kan godt forstå, du kan føle dig lidt alene om projektet, hvis det altid er dig, der skal tage initiativet i de dage.
Og nu, hvor I har et barn i forvejen, så er det jo også muligt, at I bliver nødt til at have lidt fokus på at have sex, for at det rent faktisk sker ofte nok til at det er sandsynligt, du bliver gravid. Det har i hvert fald være tilfældet her i huset ved nr to og tre.
Så enten kan I måske finde en måde at ‘markere’ ægløsning (et kryds i en fælles kalender eller sådan noget) så han ved, at der er det en god ide at have sex, eller også kan I måske have en snak om at han generelt gerne må lægge op til sex lidt oftere, nu hvor I prøver på at få en baby og så kyle ægløsningstestene ud. Det er aldrig fedt at være den, der hele tiden skal tage initiativet - hvadenten det er af den ene eller den anden grund.
Anmeld
Citér