Uplanlagt vægttab under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2024

Agma

Profilbillede for Agma

Jeg har ikke læst alle svar men hvis du har hyperemesis hvilket det lyder til så er den behandling som regel en der foregår ved sygehuset, mener det er gynækologisk afd. fordi du ikke er langt nok henne til at høre til fødeafdelingen endnu så du kan jo prøve at se om din læge kan lave en henvisning til dig eller selv kontakte dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2024

lilen

Mange tak for alle jeres gode svar! Jeg fik virkeligt noget at tænke over.

I går talte jeg med en privat jordmoder, og i dag har jeg været hos egen læge. Udover, at få taget blodprøver, som jeg får svar på i morgen, så er aftalen nu at jeg bliver deltidssygemeldt. Det støtter min arbejdsgiver, og det giver mig ro i maven, at jeg ikke er fuldtidssygemeldt. Og så har jeg fået to nye kvalmepræparater som jeg skal teste samtidig.

Anmeld Citér

11. april 2024

STP42

lilen skriver:

Mange tak for alle jeres gode svar! Jeg fik virkeligt noget at tænke over.

I går talte jeg med en privat jordmoder, og i dag har jeg været hos egen læge. Udover, at få taget blodprøver, som jeg får svar på i morgen, så er aftalen nu at jeg bliver deltidssygemeldt. Det støtter min arbejdsgiver, og det giver mig ro i maven, at jeg ikke er fuldtidssygemeldt. Og så har jeg fået to nye kvalmepræparater som jeg skal teste samtidig.

Sikke en skøn besked at læse, dejligt du har fokus på dig selv!! Alt held og lykke fremover, både med job, baby og kvalme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.