Spørgsmål til jer muslimer herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2024

Anonym trådstarter

Alonebreak skriver:

Hej igen denne app

det også den jeg mener. Den har ikke alle byer i dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2024

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Anonym skriver:

det også den jeg mener. Den har ikke alle byer i dk

Hvilken by mangler du? Nogle af de små byer følger den tætteste storeby.. jeg er selv fra storbyer men vil gerne hjælpe med hvilken du by du skal ligge efter 

Anmeld Citér

14. april 2024

Alonebreak

Alonebreak skriver:

Hvilken by mangler du? Nogle af de små byer følger den tætteste storeby.. jeg er selv fra storbyer men vil gerne hjælpe med hvilken du by du skal ligge efter 

Du må også gerne skrive til mig privat hvis der er nemmer for dig at hjælpes den vej

Anmeld Citér

14. april 2024

Anonym trådstarter

Alonebreak skriver:

Brønderslev

Anmeld Citér

14. april 2024

Alonebreak

nu har jeg været inde og tjekke for din by. Først vil jeg lige høre om du er nysgerrige inde for sunni eller shia muslimerne, for der er forskel der. 

Så kan jeg også se at der ikke er en moske i Brønderslev, og jeg tænker derfor at byen sikkert følger storbyen Ålborg og dens moske. 

Anmeld Citér

14. april 2024

Anonym trådstarter

Alonebreak skriver:

nu har jeg været inde og tjekke for din by. Først vil jeg lige høre om du er nysgerrige inde for sunni eller shia muslimerne, for der er forskel der. 

Så kan jeg også se at der ikke er en moske i Brønderslev, og jeg tænker derfor at byen sikkert følger storbyen Ålborg og dens moske. 

Har sunni og shia forskelig bede tider? Og hvilket følger du? 
og må jeg spørger hvilket by du bor i?

Anmeld Citér

15. april 2024

Anonym trådstarter

Alonebreak skriver:

Da jeg valgte Aalborg så gav jeg også min lokation så fjernet den Aalborg og sættet Hjørring i stedet for

Anmeld Citér

16. april 2024

Anonym trådstarter

Alonebreak skriver:

Anmeld Citér

16. april 2024

Alonebreak

Anonym skriver:

Må være dig svar skyldig. Jeg er sunni muslim, og er ikke rigtig inde i shia muslimernes bedetider. Jeg ved at vi i ramadan måneden ikke har samme spisetider, og det har noget at gøre med fortolkningen af solnedgangen. 
jeg er fra Odense

Anmeld Citér

16. april 2024

Anonym trådstarter

Må være dig svar skyldig. Jeg er sunni muslim, og er ikke rigtig inde i shia muslimernes bedetider. Jeg ved at vi i ramadan måneden ikke har samme spisetider, og det har noget at gøre med fortolkningen af solnedgangen. 
jeg er fra Odense

Helt fair

må jeg spørger om når nu i Beder 5 gange om dagen. Hvorfor står der i appen at i Beder 6 gange?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.