1 down, 1 to go...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Rasmine

Idag var Mille så til 5 års eftersyn. (5 år i august)

Damen vejer 23 kg., og er 115 cm høj.

I næste uge er det så Razz' tur. (9. juli)

Hvordan var det nu, blev Jeres syge efter vaccinen, eller er det mest når de er helt små?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Anja

Der er altså ingen vaccine ved 2 års ..... hvis der er, er jeg i al fald gået glip af noget.

Da Jonas fik 5 års var der ingen reaktion.

Anmeld

3. november 2009

Rasmine

Anja skriver:

Der er altså ingen vaccine ved 2 års ..... hvis der er, er jeg i al fald gået glip af noget.

Da Jonas fik 5 års var der ingen reaktion.

Er der ikke?

Kan det være 15 mdr. jeg er bagud med, eller er det mon bare 2 års undersøgelse jeg har bestilt tid til?

Anmeld

3. november 2009

Anja

Mebach skriver:

Er der ikke?

Kan det være 15 mdr. jeg er bagud med, eller er det mon bare 2 års undersøgelse jeg har bestilt tid til?

Tjaa, der er jo ved 15 mdrs og da blev Elias ret syg ca 10 dage efter, hvor han så fik influenza lignende symptomer.

Mon ikke Rasmus allerede har fået det ?? Ellers er du jo et helt år bag du ?

Anmeld

3. november 2009

Lise

LOL

Nej, ingen 2-års vaccine.. Det er vel først når de bliver 4 at de skal stikkes igen, ikke?

Anmeld

3. november 2009

Rasmine

LOL

Nej, ingen 2-års vaccine.. Det er vel først når de bliver 4 at de skal stikkes igen, ikke?

Mille fik så ikke sin 4 års, er den der 4 års indført indenfor det sidste års tid da?

Lægen sagde idag at hun bare sku ha den, når hun blev 12 så.

Mht. Razz, så kan det godt ske det bare er mig der er forvirret, aner faktisk/kan ikke huske alt det der man skal, og bør.

Mette - som har haft Mille hjemme idag, og vi har bare proppet os med yoghurt, chips, flødeboller, Maoam og sodavand, med dertilhørende film!

Anmeld

3. november 2009

Lene76

lyder til mille og dig bare har hygget idag..... jeg havde min Mille til hendes 5 års i torsdags, hun var 115 cm og 20,1 kg. ( hun blev 5 i sept så du er ik alene med det med at nå det hele...... )

Anmeld

4. november 2009

ka li ja

vi var også meget sent ude. og begge mine blev stukket. vi havde nemlig glemt den der 15 måneders.

xander skal også stikkes igen når han bliver 12. han blev ikke da han var 4.

der kom ingen feber/sygdomsreaktion fra dem. og ingen af dem sagde noget, og de blev stukket i skulderen begge to. ikke en lyd du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.