Vedr. børnebidrag, vores søn er i aflastning ons til søndag og onsdag til fredag og derefter hos mig til søndag aften, hvorvidt/meget skal jeg betale i børnebidrag ved denne ordning...? Jeg betaler også for vores datter som er hos mig fredag til lørdag og igen fredag til søndag med bror hos mig..
Mvh Lars
Helenes svar
Hej Lars
Tak for din henvendelse. Det er ikke helt tydeligt for mig, hvor meget du har din søn, men umiddelbart lyder det som om, det er en 12/2-ordning (at du har samvær med ham to dage på en fjorten dages periode). Da du ikke har oplyst om din indkomst, får du her Familieretshusets vejledende tabel her: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://familieretshuset.dk/media/2041/boernebidrag-2024.pdf
Rigtig god dag.
Mh.
Helene Treschow
Helene har stor erfaring med at rådgive og føre sager om forældremyndighed, børns bopæl og samvær. Helene rådgiver derudover i forbindelse med (overvejelser om) separation og skilsmisse, ægtefællebidrag og bodeling, samt om børnebidrag. Endvidere rådgiver Helene ugifte samlevende og (kommende) ægtepar, blandt andet om samejeoverenskomster, ægtepagter, og testamenter, herunder også børnetestamenter
Se Helenes hjemmeside: Forum Advokater
Anmeld
Citér