Er vi i krig nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mitguld skriver:

Skrev ikke vi var i krig, spurgte om det var det dét betød, da min 16 årige datter kom hjem og havde læst det, og var nervøs

Men er det ikke lettere at gå ind og blive beroliget ved at læse artiklerne end at spørge her? Du risikerer jo at blive direkte fejlinformeret ved at kaste spørgsmålet ud til tilfældige fremmede - det er ikke sket, men det er da en reel risiko. Det virker som en underlig omvej at gå - hvorfor ikke gå til de nævnte kilder sammen med din datter og få svaret der? Det vil hun da også lære mere af. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2024

Tullebadulle

Tv2 nyheder, dr1 nyheder, Berlingske, alle steder næsten.

Lad være med at skabe frygt og slap af. Lige nu er det ikke en realitet. Og det er ikke engang en stor overskrift. Det er Putin der rasler med sablen.

Anmeld Citér

4. april 2024

Tullebadulle

Mitguld skriver:

Overskriften lyder flere steder: Nato er nu i direkte konfrontation mod Rusland, betyder det krig/3 verdenskrig?

Er det dig der lavede afstemningen om vi frygter krig?

Anmeld Citér

4. april 2024

Qwerty1234

Lige nu var breaking news noget med et cykelløb. Tænker heller ikke vi ville være i tvivl. Putin har udtalt sig sådan siden krigen startede, så det lyder ikke som noget nyt.

Forstår din frygt, havde den rigtig meget i starten af krigens udbrud. Men prøv at skån dig selv/din datter og undgå lidt af de nyheder. Han er en utrolig skræmmende mand at høre på, det bringer intet godt. 

Anmeld Citér

5. april 2024

Sprit25

Qwerty1234 skriver:

Lige nu var breaking news noget med et cykelløb. Tænker heller ikke vi ville være i tvivl. Putin har udtalt sig sådan siden krigen startede, så det lyder ikke som noget nyt.

Forstår din frygt, havde den rigtig meget i starten af krigens udbrud. Men prøv at skån dig selv/din datter og undgå lidt af de nyheder. Han er en utrolig skræmmende mand at høre på, det bringer intet godt. 

Noget med et cykelløb�� Vingegaard er i et slemt styrt og har brækket forholdsvis meget. Det var nok den tour... 

Men til TS. Jeg læste den også. Og jeg fik også ondt i maven. Mest fordi jeg tog fejl for to år siden og troede ikke Putin gik ind i Ukraine. 

Men nej vi er ikke i krig, men i konflikt. Lidt ala Terkels mors: Vi diskuterer ikke Terkel, vi skændes.. Her er det så omvendt. Vi skændtes ikke, men diskuterer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.