Er vi i krig nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.460 visninger
14 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. april 2024

Mitguld

Overskriften lyder flere steder: Nato er nu i direkte konfrontation mod Rusland, betyder det krig/3 verdenskrig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2024

Mamman

Profilbillede for Mamman
Mitguld skriver:

Overskriften lyder flere steder: Nato er nu i direkte konfrontation mod Rusland, betyder det krig/3 verdenskrig?

Hvor ser du den overskrift (link)?

Anmeld Citér

4. april 2024

Mom

Profilbillede for Mom

Ud fra det jeg har læst på tv2 nyhederne, så kommer ovenstående udtalelse fra Rusland, så det tager jeg personligt med en vis ro. Russerne har mange gange udtalt noget i den stil, måske mest for at rasle med sablerne.

Anmeld Citér

4. april 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Nej 3. Verdenskrig er ikke gået igang. Du skal nok få besked hvis der udbryder krig i dk. 

Men hvilke flere steder har du læst at vi er i krig nu? Ville være rart hvis du delte dine pålidelige kilder.

Hybridkrig er ikke utænkeligt  men ligefrem 3 verdenskrig er måske lige i overkanten på nuværende tidspunkt. 

Anmeld Citér

4. april 2024

Anonym

Har du en kilde? 

Anmeld Citér

4. april 2024

Mitguld

Tv2 nyheder, dr1 nyheder, Berlingske, alle steder næsten.

Anmeld Citér

4. april 2024

Mitguld

Minime2018 skriver:

Nej 3. Verdenskrig er ikke gået igang. Du skal nok få besked hvis der udbryder krig i dk. 

Men hvilke flere steder har du læst at vi er i krig nu? Ville være rart hvis du delte dine pålidelige kilder.

Hybridkrig er ikke utænkeligt  men ligefrem 3 verdenskrig er måske lige i overkanten på nuværende tidspunkt. 

Skrev ikke vi var i krig, spurgte om det var det dét betød, da min 16 årige datter kom hjem og havde læst det, og var nervøs

Anmeld Citér

4. april 2024

Minime2018

Nu har jeg tjekket de medier du skriver og jeg kan ikke overskrifter se om at vi er i åben og bevævnet krig lige nu og at 3. Verdenskrig er gået igang. 

Anmeld Citér

4. april 2024

Minime2018

Mitguld skriver:

Skrev ikke vi var i krig, spurgte om det var det dét betød, da min 16 årige datter kom hjem og havde læst det, og var nervøs

Nej vi er ikke i krig. Du vil ikke være i tvivl hvis vi er i krig. 

Anmeld Citér

4. april 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Russerne har jo hele tiden sagt at den måde vesten støtter ukraine på er en indirekte krigserklæring. 

Det er ren propaganda for at håbe at vesten stopper støtten, så de kan besejre ukraine. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.