Pynt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2024

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Ikke fordi jeg er enig - men JA du kan sætte foden ned. Det er de voksne der bestemmer og vil du ikke have det fremme, så er det jo bare sådan det er. Så kan din datter gå amok med pynt når hun flytter hjemmefra. 

Men da ellers i øvrigt en god idé, som en anden foreslår - at udvælge én vindueskarm eller en enkelt anden flade som hun så må pynte. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2024

Bløpsmor

Profilbillede for Bløpsmor

Kære alle, 

Tak for jeres inputs. 

Hun har ikke sans for æstetik og for hende er mere=bedre og hun kan finde på at Hønge ting på radiatorer og dørhåndtag osv

Anyways. Jeg holder på at jeg indretter stuen og hun må indrette sit værelse. Hun må dog gerne få skænken i stuen også, som flere af jer foreslår. 

Nu hvor vi desværre flere gange har haft uenigheder her, har nogle af jer så nogen ideer til, hvordan vi gør det hyggeligt at pynte op til næste højtid? 

Anmeld Citér

28. marts 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej

Jeg var selv det barn - og er dig som voksen.

Jeg ville fx lave en vase med fx lærkegrene (eller hvad der er i sæson) eller en troldegren, man sammen kunne klippe pynt til, som kan stå midt på et bord eller i en vindueskarm.

Om det er påske, jul, halloween, fastelavn eller lign, kan man køre det koncept.

Alternativt så lad hende pynte hendes eget værelse op, eller vælg en væg der fx er i en gang eller lign, med et søm til en opslagstavle - så kan den hænges op med pynt på ind i mellem, når en årstid kræver det, og så pakkes væk igen. Man kan gemme pynten i en mappe fx og finde det frem igen eller lave nyt år efter år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.