Hej piger,
Min computer er crashet, og jeg får først den nye i næste uge, så nu er jeg kun på nettet når jeg kan snuppe mandens bærbare 
Jeg er i 36. uge nu, og på næste fredag (d. 13, hvor jeg er 37+0), der vil min jordemoder prøve at sætte nogle akupunkturnåle i mig for at sætte det igang... Så håber at det vil hjælpe. Ellers har jeg en samtale med en fødselslæge d. 23/11 (hvor jeg er 38+3), hvor vi aftaler dato for igangsættelse.
Men ih altså hvor er der gang i mavsen i øjeblikket, en masse plukkeveer og muren. Men ifølge min JM så er det åbenbart meget normalt som 2. gangsfødende at det "murer" og stikker lidt mere så tidligt
Men ÅHHH, en lille hyldest til min dejlige mand
Han er SÅ skøn og hjælpsom. Hver aften når Noah er blevet puttet, så sidder vi i sofaen og han masserer mine ben og fødder, og når vi kommer i seng, så masserer han mig på lænden. Og her i nat hvor jeg havde rigtig mange plukkeveer der bed godt, så skulle han ud og nattisse kl. 2, og så at jeg stadig var vågen. Hvorefter han bare lå og holdt om mig, og nussede og vi snakkede om alt muligt indtil jeg endelig faldt i søvn kl. 3.
Her er lige et par billeder, taget her til aften. (undskyld alle strækmærkerne)
Knus Tut, der heller må give manden sin bærbare igen, så han kan spille WOW 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld