En update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Tut

Hej piger,

Min computer er crashet, og jeg får først den nye i næste uge, så nu er jeg kun på nettet når jeg kan snuppe mandens bærbare

Jeg er i 36. uge nu, og på næste fredag (d. 13, hvor jeg er 37+0), der vil min jordemoder prøve at sætte nogle akupunkturnåle i mig for at sætte det igang... Så håber at det vil hjælpe. Ellers har jeg en samtale med en fødselslæge d. 23/11 (hvor jeg er 38+3), hvor vi aftaler dato for igangsættelse.

Men ih altså hvor er der gang i mavsen i øjeblikket, en masse plukkeveer og muren. Men ifølge min JM så er det åbenbart meget normalt som 2. gangsfødende at det "murer" og stikker lidt mere så tidligt

Men ÅHHH, en lille hyldest til min dejlige mand  Han er SÅ skøn og hjælpsom. Hver aften når Noah er blevet puttet, så sidder vi i sofaen og han masserer mine ben og fødder, og når vi kommer i seng, så masserer han mig på lænden. Og her i nat hvor jeg havde rigtig mange plukkeveer der bed godt, så skulle han ud og nattisse kl. 2, og så at jeg stadig var vågen. Hvorefter han bare lå og holdt om mig, og nussede og vi snakkede om alt muligt indtil jeg endelig faldt i søvn kl. 3.

Her er lige et par billeder, taget her til aften. (undskyld alle strækmærkerne)

Knus Tut, der heller må give manden sin bærbare igen, så han kan spille WOW

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

ivfmarie

Århhh... Loooooove!! Hvore er det sidste billede dog skønt!

Du ser bare lækker ud, Tut. Og jeg kan slet ikke fatte at det snart er ved at være tid. Men det er dog skønt for dig at det er til at se en ende på nu!

Du har sgu da ellers skudt papegøjen med sådan en mand ! Især nu, hvor du har ekstra meget brug for en god støtte.

Håber da at du kommer online inden der kommer alt for godt gang i det murreri!

Knus MArie 

Anmeld

3. november 2009

..

Hvor er det bare dejligt det nederste billede

Sikke en skøn mand du har, det er bare fantastisk med en mand der vil ligge og holde om og nusse midt om natten når man har brug for det

Anmeld

3. november 2009

Anja

Kan bare slet slet ikke forstå, at du er så langt !

Og sikke nogle dejlige billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.