Kl. Er nu 20.52 og barn sover ikke endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Unicorn1 skriver:

Vi har heller ingen skærm eller leg efter aftensmaden, men alligevel løber de så frem og tilbage i stuen.. Vi har prøvet, at vi sidder stille i sofaen med en bog, men det kan de slet ikke.. Derfor vi bare får dem ind i storesøsters seng, hvor der så bliver læst bog - her kan de nemlig slappe af.. 

Vi ville prøve at droppe luren i dag, men så faldt han selvfølgelig i søvn i bilen på vej hjem fra Fætter BR .. 

En powernap er også en mulighed jo håber i får prøvet det af og det måske forbedrer tingene

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
*.* skriver:

En powernap er også en mulighed jo håber i får prøvet det af og det måske forbedrer tingene

Ja altså han sov i 45 min. og faldt i søvn til aften kl. 19.50.. Så det var da rigtig fint.. Dog fik han også bad til aften, så ved ikke, om det var badet eller den korte lur, der gjorde udslaget

Anmeld Citér

25. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Unicorn1 skriver:

Ja altså han sov i 45 min. og faldt i søvn til aften kl. 19.50.. Så det var da rigtig fint.. Dog fik han også bad til aften, så ved ikke, om det var badet eller den korte lur, der gjorde udslaget

Et varmt bad kan jo virke beroligende

åh det er ikke nemt at gætte sig vej min datter fik en periode bad hver aften inden sengetid for så sov hun som en sten - nu bliver hun pludselig frisk af det

Anmeld Citér

25. marts 2024

Unicorn1

*.* skriver:

Et varmt bad kan jo virke beroligende

åh det er ikke nemt at gætte sig vej min datter fik en periode bad hver aften inden sengetid for så sov hun som en sten - nu bliver hun pludselig frisk af det

Ja altså lige hver gang, man tror, at man har fundet metoden, der virker - så skifter de rytme .. 

Tror også, at vi prøver med bad de fleste dage.. Det er bare lidt stressende at skulle have endnu en ting på listen om aftenen, plus at deres hud egentlig ikke kan tåle bad hver aften, da de tørrer ud.. Men det må vi jo gøre 

Anmeld Citér

25. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Unicorn1 skriver:

Ja altså lige hver gang, man tror, at man har fundet metoden, der virker - så skifter de rytme .. 

Tror også, at vi prøver med bad de fleste dage.. Det er bare lidt stressende at skulle have endnu en ting på listen om aftenen, plus at deres hud egentlig ikke kan tåle bad hver aften, da de tørrer ud.. Men det må vi jo gøre 

Mine børn har også meget let til tør hud.. jeg kommer mandelolie i vandet og smørrer med helo morgen og aften det har virket her hjemme på trods af dagligt bad

Anmeld Citér

25. marts 2024

Unicorn1

*.* skriver:

Mine børn har også meget let til tør hud.. jeg kommer mandelolie i vandet og smørrer med helo morgen og aften det har virket her hjemme på trods af dagligt bad

Ja orker bare ikke at smøre hele kroppen hver dag på begge børn .. 

Men nu havde vi så fx en dag i dag, hvor begge børn sad og spiste i mere end en time, så vi nåede simpelthen ikke noget bad i dag

Anmeld Citér

25. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Unicorn1 skriver:

Ja orker bare ikke at smøre hele kroppen hver dag på begge børn .. 

Men nu havde vi så fx en dag i dag, hvor begge børn sad og spiste i mere end en time, så vi nåede simpelthen ikke noget bad i dag

Livet med børn

man kan planlægge meget men nogengange går det bare ikke sådan

Anmeld Citér

25. marts 2024

Unicorn1

*.* skriver:

Livet med børn

man kan planlægge meget men nogengange går det bare ikke sådan

Haha jep

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.