Madrasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
16 svar
10 synes godt om
23. marts 2024

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg skal til at have ny seng, og skal derfor også have en ny madras. 140x200 cm.

Men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge? Kom med alle jeres råd!

Den skal gerne være god at ligge på, men ikke for hård. Og også gerne lidt budget-venlig, da jeg ikke har alverden at gøre godt med. 

Hvad ville I gå efter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2024

Tullebadulle

Hvad er dit budget

Anmeld Citér

23. marts 2024

MamaGulloev

Tullebadulle skriver:

Hvad er dit budget

Maks 5000, men gerne mindre 

Anmeld Citér

23. marts 2024

Tullebadulle

MamaGulloev skriver:

Maks 5000, men gerne mindre 

Hmm - det får du ikke meget seng for. Vi gav ca 23.000 krblot for madrasserne. 
Med det budget vil jeg klart kigge på senge på den blå avis, så får du noget der måske er brugt kort tid ril en meget bedre pris end i butikken. 
vi elsker Tempur, men det er en ret skarp pris. 

Anmeld Citér

23. marts 2024

MamaGulloev

Tullebadulle skriver:

Hmm - det får du ikke meget seng for. Vi gav ca 23.000 krblot for madrasserne. 
Med det budget vil jeg klart kigge på senge på den blå avis, så får du noget der måske er brugt kort tid ril en meget bedre pris end i butikken. 
vi elsker Tempur, men det er en ret skarp pris. 

Tak for råd, det vil jeg prøve. 

Jeg har allerede sengerammen, jeg mangler bare en madras at putte i, men ja, har ikke det store budget.

Anmeld Citér

23. marts 2024

Tullebadulle

Det er en lille seng. De fleste er 90x200. Det der kommer frem er jysk og Ikea. Måske tage derhen? Eller søge på dba efter de mærker. 

Anmeld Citér

23. marts 2024

Tip!

Du kan sagtens få en fin madras i den prisklasse. 
Min springmadras er fra Ikea - og så har jeg for nyligt købt ny topmadras i jysk. 
Indimellem har de 50 % på madrasser i jysk - gav kun 1350 kr for min topmadras og den er ret lækker. Min seng er 160 cm, så du kan snildt få en 140 cm madras. 

Jeg tog lige et kig på Ikeas hjemmeside - en Vesterøy koster 1500 kr og så en god topmadras på.. Jeg tror det er de færreste der har mulighed for at bruge 20.000 + på seng. 

Anmeld Citér

23. marts 2024

Tullebadulle

Før du køber så kig efter dyrere mærker på dba. Tror du får mere seng ved en brugt seng fra et dyrere mærke end en billigere ny seng fra Jysk. 

Tidligere havde jeg en Ikea seng. Den havde en stor fordybning ved numsen efter 6 år. 
Min tempur madras står som da jeg købte den for 13 år siden. En brugt god/ dyrere seng holder længere end en fra Ikea eller Jysk. Og du sover bedre ☺️. En madras til 1500 kr holder ikke +6 år vil jeg regne med. 

Anmeld Citér

23. marts 2024

MamaGulloev

Tusind tak for jeres svar begge to!

Det giver lidt at tænke over. Tror jeg starter med at se hvad der er på dba.

Anmeld Citér

23. marts 2024

Tip!

Tullebadulle skriver:

Før du køber så kig efter dyrere mærker på dba. Tror du får mere seng ved en brugt seng fra et dyrere mærke end en billigere ny seng fra Jysk. 

Tidligere havde jeg en Ikea seng. Den havde en stor fordybning ved numsen efter 6 år. 
Min tempur madras står som da jeg købte den for 13 år siden. En brugt god/ dyrere seng holder længere end en fra Ikea eller Jysk. Og du sover bedre ☺️. En madras til 1500 kr holder ikke +6 år vil jeg regne med. 

Min fra ikea holder fint her på 5 år og har ikke et numse hul

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.