Seksuelt forhold med svigerinden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2024

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Det er før i fandt sammen og hvornår fandt du ud af det?

Vi har været sammen 2 år, og jeg fandt først ud af det her for nyligt efter vores datter kom til verden. Jeg fik det at vide udefra, og ikke af ham! Jeg konfronterede ham med det efterfølgende...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tilføjer til dit spørgsmål: hvor længe har I været sammen og hvor længe var de sammen? 

De har som skrevet haft en længere varigt forhold til hinanden.

Anmeld Citér

19. marts 2024

drabo

Profilbillede for drabo

Personligt ville det ikke røre mig, hvis forholdet var sket længe før vi var sammen. De er jo tydeligvis begge to videre, og medmindre i har sat jer ned og fortalt om alle jeres tidligere partnere, så kan jeg heller ikke se at han har skjult noget for dig.

Måske syntes de heller ikke det er mega fedt at alle i familien ved de har været sammen tidligere eller også er de bare videre. 

Det ville i alle fald ikke være nogen dealbreaker for mig - men vi har også en del x'er i vores omgangskreds (godt nok ikke familie) 

Anmeld Citér

19. marts 2024

BabyIgen2022

Jeg kan ligesom alle andre ikke rigtigt læse mig frem til, om der er tale om en situation med utroskab eller ej? Når din mand ikke har fortalt dig om det, så tænker jeg, det er fordi han er VIDERE! Det fylder ikke hos ham. Han er ikke forelsket i din svigerinde og tænker ikke over hende? Mænd er ret simple på det punkt.

Honestly. Jeg havde en kæreste i 5 år i mine unge dage... jeg tænker ALDRIG over, at jeg har været sammen med ham. En nær veninde kom for nogle år siden og krøb til bekendelse; At hun altså havde datet ham lidt efterfølgende og spurgte, hvordan jeg havde det med det. Jeg var da bedøvende ligeglad... hvis det er flere år siden, og før dig og før din svoger... så tænker jeg virkelig, at du skal lade den ligge, vise din mand tillid og nyde jeres fælles datter sammen og den fremtid, som i har foran jer

Anmeld Citér

19. marts 2024

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det ville ikke røre mig. 

Tænker også at i er voksne mennesker der har en fortid med andre. Og sådan er det

Anmeld Citér

19. marts 2024

Tullebadulle

Jeg ville ikke tænke så meget over at de havde været sammen… men synes det er underligt han ikke har nævnt det?

Anmeld Citér

19. marts 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

De har som skrevet haft en længere varigt forhold til hinanden.

Men du har ikke skrevet, om det er foregået, mens hun var i forhold til din mands bror eller før da. Det er ret afgørende, synes jeg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.