Seksuelt forhold med svigerinden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.819 visninger
16 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2024

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har brug for, at høre andres tanker om dette.

Hvis i fandt ud af, at jeres mand havde haft et langvarigt seksuelt forhold til svigerinden(altså hans brors kone) ville i kunne være i det? Ville i kunne sidde i samme rum som hende, eller ville i føle det fuldstændig sygt/akavet? Hvad ville i gøre/tackle det fremadrettet? Også selvom deres forhold er ophørt for en del år siden.

Kort sagt ville i kunne forblive sammen med jeres mand efter denne viden?

På forhånd TAK for svar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2024

Kontrast

Det tror jeg ikke, at jeg ville kunne nej. Jeg er relativt large omkring utroskab, men hvis det var med et familiemedlem, ville det simpelthen komme for tæt på og være for akavet. Jeg kunne nok bedre rumme det, hvis det var en kollega/en fra et kursus/fitnesscenteret eller den slags, hvor man trods alt kunne fjerne sig fra relationen.

Anmeld Citér

18. marts 2024

Kontrast

Nu står der "ophørt for en del år siden". Altså hvis det var før mit ægteskab med min mand, ville jeg ikke blande mig, men nok stadig føle at det var akavet

Anmeld Citér

18. marts 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Hvis det var før begge ægteskaber så ville det ikke genere mig.. men det ville nok genere mig, hvis jeg først fik det at vide langt inde i vores ægteskab.

Anmeld Citér

19. marts 2024

Anonym

Min mands ældste brors kæreste og han var kærester en kort periode for mange år siden. Efterfølgende var hun kærester med den mellemste bror, og har så nu været mange år med den ældste. 
jeg må indrømme at tanken om at hun har været sammen med min mand generer mig ikke, men det er nok nærmere fordi jeg tænker mit om hende med den viden jeg har og kun kan grine af hende.  

derudover hvis det er længe siden, så er det jo hvad det er. At hun lige er endt med broren er jo så hvad det er..

Anmeld Citér

19. marts 2024

Anonym

Såfremt der ikke har været utroskab indover ja, men det forudsætter nok at jeg også har haft den viden tidligt i forholdet. Er det noget der først kom på bordet efter flere år sammen, vil jeg godt nok føle mig ført bag lyset, både af manden men også hele svigerfamilien, for hvorfor ikke bare sige det som det er? 

Jeg ville i hvert fald skulle snakke det godt igennem og overveje om/hvorfor det betyder så meget at vide det på forhånd/tidligt, hvis det var en "bombe" der pludelig sprang efter flere års samliv

Anmeld Citér

19. marts 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Hvis det var før ægteskab/forhold ville jeg helt sikkert have det stramt med det og jeg ville nok aldrig komme til at nyde at være i hendes selskab, men om jeg vil kunne leve med det, det skal jeg ikke kunne sige, men tænker ikke det er så meget anderledes end hvis det havde været en x som så var veninde nu, det havde for mig været det samme

Anmeld Citér

19. marts 2024

Anonym

Kæmpe stort NEJ TAK.

Anmeld Citér

19. marts 2024

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej

Jeg har brug for, at høre andres tanker om dette.

Hvis i fandt ud af, at jeres mand havde haft et langvarigt seksuelt forhold til svigerinden(altså hans brors kone) ville i kunne være i det? Ville i kunne sidde i samme rum som hende, eller ville i føle det fuldstændig sygt/akavet? Hvad ville i gøre/tackle det fremadrettet? Også selvom deres forhold er ophørt for en del år siden.

Kort sagt ville i kunne forblive sammen med jeres mand efter denne viden?

På forhånd TAK for svar.

Det er før i fandt sammen og hvornår fandt du ud af det?

Anmeld Citér

19. marts 2024

Anonym

Det er før i fandt sammen og hvornår fandt du ud af det?

Tilføjer til dit spørgsmål: hvor længe har I været sammen og hvor længe var de sammen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.