Celleforandringer CIN2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2024

Anonym trådstarter

Tullebadulle skriver:

Overvej en hpv vaccine. Det skulle hjælpe med at det ikke kommer igen.

Den har jeg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2024

Tullebadulle

Anonym skriver:

Den har jeg

Hmm - ja det forebygger ikke alt. 
Men jeg ville få den. Måske ville jeg vente og holde øje hvis jeg forventede en graviditet, men der sker jo ikke noget dårligt for dig ved at fjerne det. Psykisk ville jeg også bedre kunne lide at få det væk.

Anmeld Citér

17. marts 2024

Anonym trådstarter

Tullebadulle skriver:

Hmm - ja det forebygger ikke alt. 
Men jeg ville få den. Måske ville jeg vente og holde øje hvis jeg forventede en graviditet, men der sker jo ikke noget dårligt for dig ved at fjerne det. Psykisk ville jeg også bedre kunne lide at få det væk.

Jamen jeg har jo fået den? Altså vaccinen jeg tror også jeg har besluttet, at få operationen. 

Anmeld Citér

17. marts 2024

Tullebadulle

Anonym skriver:

Jamen jeg har jo fået den? Altså vaccinen jeg tror også jeg har besluttet, at få operationen. 

Undskyld - udtrykte mig uklart. Jeg ville få keglesnittet.

Anmeld Citér

17. marts 2024

Anonym trådstarter

Tullebadulle skriver:

Undskyld - udtrykte mig uklart. Jeg ville få keglesnittet.

Tak for råd 

Anmeld Citér

18. marts 2024

Anonym

Det er jo helt op til dig, men der er en grund til at den normale procedure er at man venter 6 mdr og tjekker igen. Fordi kroppen for det meste klarer det selv. 
Jeg havde CIN 3 og fik lavet keglesnit. Det var bestemt ikke behageligt, men havde ikke følger efter det. 

Anmeld Citér

18. marts 2024

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har fået lavet keglesnit 1/2 år efter mit barn nr. 2 blev født. Det var ganske ukompliceret. Det blev lavet hos en gynækolog. Blev lokalbedøvet og jeg tror, at der gik max en time fra jeg var inde til jeg var ude igen. Min mor tog med mig hjem. Jeg måtte ikke bærer på for meget af hensyn til blødninger den første uge. 

Jeg ville helt klart få det lavet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.