Tisse i naturen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2024

Babycrew

Jeg har intet imod folk tisser i naturen. Det er virkelig helt op til dem selv.

Min datter synes en overgang, at det var langt sjovere at tisse udenfor end indenfor. (Hun var ved at blive renlig) Så det fik hun altså lov til, i de par måneder det stod på. Selvfølgelig ikke til gene for andre eller hvor der færdes mange mennesker. Men at hun tissede udenfor på vores landejendom ved køerne fremfor på toilettet, ja det kunne da være ligemeget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2024

Kir

Hvis man er ude i naturen og der er langt til nærmeste toilet, så kan jeg ikke se problemet. Så længe man prøver at finde et sted hvor det ser ud til folk ikke lige kommer gående. Kan helt ærlig ikke se hvorfor det er et problem, dyrene tisser jo også i naturen og ved det første regnskyl er det væk igen. 

Anmeld Citér

14. marts 2024

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
BAE skriver:

Tænker ikke folk gør det i skoven, hvis der er et toilet der. ��

Jo, folk gøre det i skoven selvom der ikke er langt hjem. Ser også forældre på legepladsen som trækker deres børn hen til en busk for at tisse, selvom der ikke er langt hjem. Vi bor i et område hvor legepladsen er tæt på lejelighederne, men det er dovenskab for ikke at gå hjem/op med deres børn så de kan tisse. 

Anmeld Citér

14. marts 2024

drabo

Profilbillede for drabo
Alonebreak skriver:

Jo, folk gøre det i skoven selvom der ikke er langt hjem. Ser også forældre på legepladsen som trækker deres børn hen til en busk for at tisse, selvom der ikke er langt hjem. Vi bor i et område hvor legepladsen er tæt på lejelighederne, men det er dovenskab for ikke at gå hjem/op med deres børn så de kan tisse. 

Nu er folk jo heldigvis forskellige, og nogle børn kan holde sig længere end andre. Mine havde en overgang, hvor der gik meget kort tid fra de sagde de skulle tisse til de ikke kunne holde sig længere, og så ville jeg klart vælge at de tissede diskret i busken fremfor at risikere uheld i opgangen, hvis jeg boede i lejlighed.

mine børn og jeg personligt foretrækker klart et toilet, men altså nogle gange er der ikke andre muligheder, og så længe man gør det diskret og væk fra stien, har jeg svært ved at se problemet. 

dog undre det mig, at jeg indimellem møder voksne mænd, der står på fortovet og tisser ind i folks hække i det villakvarter hvor jeg bor for det er altså ikke synderligt diskret.

Anmeld Citér

14. marts 2024

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Alonebreak skriver:

Så er det jo nok fordi de vudere at børnene ikke kan holde sig eller de VED at det bliver en kamp at trække dem med op for at tisse, så hvorfor kæmpe med dem, hvis de lige kan gå hen og tisse i en busk?. Det behøver sku ikke være dovenskab. 

Anmeld Citér

14. marts 2024

BAE

Profilbillede for BAE
drabo skriver:

Nu er folk jo heldigvis forskellige, og nogle børn kan holde sig længere end andre. Mine havde en overgang, hvor der gik meget kort tid fra de sagde de skulle tisse til de ikke kunne holde sig længere, og så ville jeg klart vælge at de tissede diskret i busken fremfor at risikere uheld i opgangen, hvis jeg boede i lejlighed.

mine børn og jeg personligt foretrækker klart et toilet, men altså nogle gange er der ikke andre muligheder, og så længe man gør det diskret og væk fra stien, har jeg svært ved at se problemet. 

dog undre det mig, at jeg indimellem møder voksne mænd, der står på fortovet og tisser ind i folks hække i det villakvarter hvor jeg bor for det er altså ikke synderligt diskret.

Præcis. Det behøver ikke være dovenskab, at forældrene ikke går op på toilettet. 

Anmeld Citér

14. marts 2024

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
BAE skriver:

Så er det jo nok fordi de vudere at børnene ikke kan holde sig eller de VED at det bliver en kamp at trække dem med op for at tisse, så hvorfor kæmpe med dem, hvis de lige kan gå hen og tisse i en busk?. Det behøver sku ikke være dovenskab. 

Jeg ser det som dovenskab, så må du se det som det passer dig. Hvorfor ikke lære sit barn at løbe hjem og tisse? Jeg synes at det er ulækkert bare at tisse i en busk. Og mærkeligt at samligne sig selv med dyr, som ikke har et hjem eller et toilet at gå på. Når det er nødvendigt så bliver alle nød til det, voksne som børn, men når der er mulighed for at gå på toilet så er det i MIN verden ikke ok. 

Anmeld Citér

14. marts 2024

BAE

Profilbillede for BAE
Alonebreak skriver:

Jeg ser det som dovenskab, så må du se det som det passer dig. Hvorfor ikke lære sit barn at løbe hjem og tisse? Jeg synes at det er ulækkert bare at tisse i en busk. Og mærkeligt at samligne sig selv med dyr, som ikke har et hjem eller et toilet at gå på. Når det er nødvendigt så bliver alle nød til det, voksne som børn, men når der er mulighed for at gå på toilet så er det i MIN verden ikke ok. 

Fordi IKKE alle kan HOLDE sig. Vil du seriøst hellere have at et lille barn har et uheld end at tisse i en busk?

Anmeld Citér

15. marts 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg kan ikke forstå, at nogen kan have noget imod, at børn og voksne tisser i naturen - og med naturen mener jeg selvfølgelig ikke små grønne pletter i byerne. Begiver I jer aldrig længere væk, end at der er toiletter inden for rækkevidde, og aldrig i længere tid, end at I kan holde jer? Halve og hele dage i skoven og ved havet er oplevelser, jeg slet ikke kan forestille mig at lade hverken børn eller voksne gå glip af. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.