Alonebreak skriver:
Jo, folk gøre det i skoven selvom der ikke er langt hjem. Ser også forældre på legepladsen som trækker deres børn hen til en busk for at tisse, selvom der ikke er langt hjem. Vi bor i et område hvor legepladsen er tæt på lejelighederne, men det er dovenskab for ikke at gå hjem/op med deres børn så de kan tisse.
Nu er folk jo heldigvis forskellige, og nogle børn kan holde sig længere end andre. Mine havde en overgang, hvor der gik meget kort tid fra de sagde de skulle tisse til de ikke kunne holde sig længere, og så ville jeg klart vælge at de tissede diskret i busken fremfor at risikere uheld i opgangen, hvis jeg boede i lejlighed.
mine børn og jeg personligt foretrækker klart et toilet, men altså nogle gange er der ikke andre muligheder, og så længe man gør det diskret og væk fra stien, har jeg svært ved at se problemet.
dog undre det mig, at jeg indimellem møder voksne mænd, der står på fortovet og tisser ind i folks hække i det villakvarter hvor jeg bor for det er altså ikke synderligt diskret.
Anmeld
Citér