Tisse i naturen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tisse i naturen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.290 visninger
18 svar
43 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2024

Anonym trådstarter

Er det okay at lære sine børn at man godt kan tisse i naturen. Eller er det noget forbandet svineri. 

Spørgsmålet opstod da vi var sammen med nogle venner Hvis barn kun kunne tisse på toilet og vi måtte køre 20 km hvor vi kunne finde et toilet. Vores børn har ingen problemer med at tisse i naturen. Guitar selvfølgelig hensyn til andre og gå væk. 

Hvad erfaring har i med dette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2024

Anonym

Synes det er helt okay at tisse i naturen hvis der er tale om skov og strandområder f.eks. 
hvis et barn skal mere end tis så må forældrene sørger for at have pose og papir med i lommen så der kan samles op ligesom vi gør med vores hunde. 

Anmeld Citér

12. marts 2024

Anonym

Det er helt ok at BEsørge i naturen - afføring dog kun i nødstilfælde, og man rydder op efter sig i givet fald. 

Anmeld Citér

12. marts 2024

Tullebadulle

Anonym skriver:

Er det okay at lære sine børn at man godt kan tisse i naturen. Eller er det noget forbandet svineri. 

Spørgsmålet opstod da vi var sammen med nogle venner Hvis barn kun kunne tisse på toilet og vi måtte køre 20 km hvor vi kunne finde et toilet. Vores børn har ingen problemer med at tisse i naturen. Guitar selvfølgelig hensyn til andre og gå væk. 

Det barn skal da starte til spejder ��

Anmeld Citér

12. marts 2024

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg syntes det er helt okay, at tisse i naturen, men jeg syntes også det er okay, ikke at kunne.

Anmeld Citér

12. marts 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Selvfølgelig er det fint - når man tager hensyn til andre. Én ting er jo at et barn lader en tissetår falde i en skovbund under en busk, det er lidt noget andet, end at lægge en dej på græsplænen på Kongens Nytorv

Anmeld Citér

13. marts 2024

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak

Jeg er nok modsat alle de andre kommentar. 
jeg er imod at man tisser udenfor hvis der er mulighed for at gå på toilet. Er der alt for langt og det bare skal gøres, så kan det gå, men ikke at der bare tisses ude i Naturen fordi der er nemmeste og hurtigst. Jeg synes at det er så ulækkert og forkert at lære sine børn at der kan tisses over alt 

Anmeld Citér

13. marts 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Alonebreak skriver:

jeg er imod at man tisser udenfor hvis der er mulighed for at gå på toilet. Er der alt for langt og det bare skal gøres, så kan det gå, men ikke at der bare tisses ude i Naturen fordi der er nemmeste og hurtigst. Jeg synes at det er så ulækkert og forkert at lære sine børn at der kan tisses over alt 

For blot lige at pointere … hvis der er et toilet i nærheden, bruger man selvfølgelig det. Når jeg skriver “naturen”, tænker jeg på en skov eller et vildt område, ikke Kongens Have eller Fælledparken  

Anmeld Citér

13. marts 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Hvis der ikke er toilet i nærheden og man ikke kan holde sig er man jo nødt til det.

Har det sværere med at voksne gør det, for de burde kunne holde sig

Anmeld Citér

13. marts 2024

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Alonebreak skriver:

Tænker ikke folk gør det i skoven, hvis der er et toilet der. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.