Bange husspektakler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Aalborgtøsen skriver:

Jeg kan godt forstå, at det var utrygt. Særlig med tanke på, om det vil ske igen. Hvad hvis der næste gang bliver kastet med ting i haven, hvor dit barn er tilstede og måske kunne blive ramt. Eller I møder råbende folk i opgangen. 

Hvis det forsætter, så ville jeg nok flytte igen til et andet kvarter. Det var ikke et miljø mit barn skulle vokse op i, ej heller 'blot' at overvære og lytte til. 

Det var da vidst lidt at tænke i skrækscenarier? 
hvad skulle det gavne TS at flytte? Hvad så hvis der er en uheldig type næste sted så skal hun flytte igen? Det er da heller ikke godt for et barn at flytte hele tiden. Man kan jo altså ikke vælge sine naboer, og ja det er da bestemt uheldigt med sådan en hvor man bor, men det er jo hverken rettet mod TS eller hendes barn. Så må man politianmelde husspetakler og klage til boligforeningen. 
der vil altid være den slags mennesker omkring os i samfundet og nogengange bliver de desværre ens nabo. Der er jo ingen der tvinger TS til at tale med vedkommende. 
og ja det er da en rigtig ubehagelig situation at skulle sidde at høre på sådan en type, men så gudskelov da for man ikke behøver omgåes sådan et menneske

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2024

Tullebadulle

Det var da vidst lidt at tænke i skrækscenarier? 
hvad skulle det gavne TS at flytte? Hvad så hvis der er en uheldig type næste sted så skal hun flytte igen? Det er da heller ikke godt for et barn at flytte hele tiden. Man kan jo altså ikke vælge sine naboer, og ja det er da bestemt uheldigt med sådan en hvor man bor, men det er jo hverken rettet mod TS eller hendes barn. Så må man politianmelde husspetakler og klage til boligforeningen. 
der vil altid være den slags mennesker omkring os i samfundet og nogengange bliver de desværre ens nabo. Der er jo ingen der tvinger TS til at tale med vedkommende. 
og ja det er da en rigtig ubehagelig situation at skulle sidde at høre på sådan en type, men så gudskelov da for man ikke behøver omgåes sådan et menneske

Altså det er da de færreste steder hvor overboen sælger stoffer? Det er da ikke bare en uheldig type. Hvad hvis der er rockere der bliver sure fordi han skylder noget for nogle stoffer og tager våben med. 
Ikke om jeg ville bo det sted. Heldigvis har jeg aldrig selv boet sådan er sted. De fleste steder er bedre. 

Du kan optage lyden hvis det sker igen. 

Anmeld Citér

8. marts 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Tullebadulle skriver:

Altså det er da de færreste steder hvor overboen sælger stoffer? Det er da ikke bare en uheldig type. Hvad hvis der er rockere der bliver sure fordi han skylder noget for nogle stoffer og tager våben med. 
Ikke om jeg ville bo det sted. Heldigvis har jeg aldrig selv boet sådan er sted. De fleste steder er bedre. 

Du kan optage lyden hvis det sker igen. 

Man kan jo ikke vide sig sikker på hvad nabo man får. Og tænker at det er en antagelse at personen sælger stoffer og ellers skal det jo politianmeldes

Anmeld Citér

8. marts 2024

Tullebadulle

*.* skriver:

Man kan jo ikke vide sig sikker på hvad nabo man får. Og tænker at det er en antagelse at personen sælger stoffer og ellers skal det jo politianmeldes

“råbte og skreg, smadre ting deroppe, her er lydt, hørte en samtale, at vedkommende skylder penge for stoffer, og der er ingen tvivl om at vedkommende er høj.”  Det lyder som om at ts er ret sikker. Og ja jeg ville da ringe til politiet… selv nu efter at det er sket. 
Man skal ikke acceptere høje mennesker der smadrer havemøbler. 

Anmeld Citér

8. marts 2024

Anonym trådstarter

Her er ingen boligforening, da det er en villa med 2 lejligheder, vi deler ikke indgang, men fælles have.

Har ikke nævnt noget om, at vedkommende sælger stoffer, kun en samtale der ikke kunne undgås at høres, hvor der nævnes at der skyldes penge hos ikke rare mennesker.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.