Bange husspektakler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
14 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2024

Anonym trådstarter

Er for nylig flyttet ind i en lejlighed med min 4 årige, har en overbo, og her til aften, gik vedkommende helt amok, råbte og skreg, smadre ting deroppe, her er lydt, hørte en samtale, at vedkommende skylder penge for stoffer, og der er ingen tvivl om at vedkommende er høj.

Jeg er nervøs og bange, nogle gode råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2024

Anonym

Anonym skriver:

Er for nylig flyttet ind i en lejlighed med min 4 årige, har en overbo, og her til aften, gik vedkommende helt amok, råbte og skreg, smadre ting deroppe, her er lydt, hørte en samtale, at vedkommende skylder penge for stoffer, og der er ingen tvivl om at vedkommende er høj.

Hvad er du bange for?

Anmeld Citér

6. marts 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Træk vejret. Selvfølgelig er det ikke rart. Men det har intet med dig at gøre og der vil ikke ske dig noget. Du kan ringe til politiet med en anonym henvendelse om “spetakler” og fortæller hvad du observerer. I morgen kan du kontaktet boligselskabet med samme henvendelse. Det er ikke rart, men du behøver ikke at være bange for at der sker jer noget

Anmeld Citér

6. marts 2024

Anonym

Anonym skriver:

Der er ikk noget at være bange for. Det har jo intet med dig at gøre. 
men havde det været mig havde jeg ringet til politiet og sagt hvad jeg observerede

Anmeld Citér

6. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad er du bange for?

Vedkommende var meget ekstrem over for den pågældende, samtalen var med, og pt bliver der kastet rundt med haveredskaber i vores have.

Er nervøs for, hvad vedkommende ellers kan finde på, eller dem der vil have penge.

Anmeld Citér

6. marts 2024

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Træk vejret. Selvfølgelig er det ikke rart. Men det har intet med dig at gøre og der vil ikke ske dig noget. Du kan ringe til politiet med en anonym henvendelse om “spetakler” og fortæller hvad du observerer. I morgen kan du kontaktet boligselskabet med samme henvendelse. Det er ikke rart, men du behøver ikke at være bange for at der sker jer noget

Tak det prøver jeg på. Har lige talt med udlejer, og de har taget sin tlf med i seng, så jeg kunne ringe hvis der blev mere.

Anmeld Citér

8. marts 2024

Anonym

Jeg kan godt forstå, du er nervøs. Selvom det ikke har noget med dig at gøre er det da skræmmende at høre på.

Jeg boede på et tidspunkt i en lejlighed, hvor parret over os skændtes konstant - råbte skreg, smed med ting. For det første er der en bekymring for om nogen får bank - og hvad man skal gøre. Og ja, helt ærligt - det er da skræmmende at høre på. 

Vi endte med at ringe til politiet og kort efter flyttede de. Så dem aldrig in real-life. Men de var uhyggelige at høre på.

Anmeld Citér

8. marts 2024

Anonym

Jeg havde ringet til politiet, det er træls at høre på og det hører ingen sted hjemme

Anmeld Citér

8. marts 2024

Anonym trådstarter

Ville ønske, at jeg havde ringet til politiet, da udlejer vælger at tro på pågældende lejers historie, at det kun var en brandert, trods udlejer er velvidende om at vedkommende er tidligere misbruger, og stadig kun har sine børn under overvåget samvær, han var psykotisk og agressiv, og føler mig bare utryg nu, og har mest lyst til at flytte når vi kan

Anmeld Citér

8. marts 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg kan godt forstå, at det var utrygt. Særlig med tanke på, om det vil ske igen. Hvad hvis der næste gang bliver kastet med ting i haven, hvor dit barn er tilstede og måske kunne blive ramt. Eller I møder råbende folk i opgangen. 

Hvis det forsætter, så ville jeg nok flytte igen til et andet kvarter. Det var ikke et miljø mit barn skulle vokse op i, ej heller 'blot' at overvære og lytte til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.