Telefon-ur til store børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg spørger af nysgerrighed. Men hvorfor køber I ure til jeres børn? Med mindre de selvfølgelig skal gå mange km for at komme hjem. Er det så ikke ok, at de bare går hjem uden ur/telefon?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2024

Fie85

Profilbillede for Fie85
Seldomseen skriver:

Jeg spørger af nysgerrighed. Men hvorfor køber I ure til jeres børn? Med mindre de selvfølgelig skal gå mange km for at komme hjem. Er det så ikke ok, at de bare går hjem uden ur/telefon?

Jeg vil godt have at min barn kan få far i mig ved behov. Derudover vil mit barn gerne tit på legeplads efter frit og så spørger han om lov til det samt han ringer til mig fra sit ur når han går hjem så jeg ved hvornår jeg ca. kan regne med at han kommer hjem. 
når han går hjem fra frit tjekker han ud på aula og jeg ved hvornår han ca. er hjemme, men det er mere når han er på legeplads der er vigtigt. 
han er 9. Og nogle gange har han sin lillebror med på 6 år, men det er sjældent. 
når de er hjemme alene kan han finde på at ringe fra sit ur for at spørge om de må tage is/slik/popcorn. 
Ligesom jeg selv gerne vil kunne få fat i folk og jeg gerne vil have at folk kan få fat i mig syntes jeg også at det er vigtigt at det samme gælder for mit barn. 
mine børn har måske 300m til/fra skole, men skal over 2 store lyskryds og bor i København. Måske har det noget at sige. 

Anmeld Citér

5. marts 2024

Flnad84

Seldomseen skriver:

De færreste har fastnet i dag - så det er jo også en måde at man kan komme i kontakt når de er kommet hjem.

Min datter har heller ikke gået i sfo her i 3. (Fordi det gad hun ikke) så det er også via ur hun ringer om hun må få legeaftale.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.