Ingen symptomer uge 5+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2024

Anonym

Babydream1984 skriver:

Hej 

efter 8 års helvede i behandling med donor æg og dobbeltdonation. Med en masse nedture blandtandet vindæg og biokemiske er jeg nu gravid 5+6 og følges af gentagne tab klinik og skal have taget nr 3 blodprøve i morgen. Er simpelthen så bange for det er et vindæg igen eller intet liv. Er total traumatiseret ovenpå vores lange forløb. 

mit spørgsmål er jeg har ingen symptomer måske lidt træt og følsomme brystvorter men ingen kvalme og ikke ondt i brysterne.. er det normalt? Syntes alle steder der står næsten alle får kvalme og ondt i brysterne uge 6 så er bange for om det er vores 4 tab det her.  Hvad er jeres erfaring med symptomer? Med mit vindæg i august havde jeg kvalme men ikke denne gang..

har været gravid 3 gange (1 barn og 2 PA) 

1. gang ingen symptomer og menstruation som normalt opdagede derfor først graviditet da jeg var 10+5 (PA) 

2. gang ingen symptomer udover udebleven mens og da baby voksede og sparkede. (Sund og rask dreng) 

3. gang voldsom kvalme, brystspændinger og ømme brystvorter. Underlige spisevaner (PA) 

symptomer fortæller intet omkring om det er en sund graviditet eller en der fører til tab. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.