Ingen symptomer uge 5+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.003 visninger
10 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2024

Babydream1984

Hej 

efter 8 års helvede i behandling med donor æg og dobbeltdonation. Med en masse nedture blandtandet vindæg og biokemiske er jeg nu gravid 5+6 og følges af gentagne tab klinik og skal have taget nr 3 blodprøve i morgen. Er simpelthen så bange for det er et vindæg igen eller intet liv. Er total traumatiseret ovenpå vores lange forløb. 

mit spørgsmål er jeg har ingen symptomer måske lidt træt og følsomme brystvorter men ingen kvalme og ikke ondt i brysterne.. er det normalt? Syntes alle steder der står næsten alle får kvalme og ondt i brysterne uge 6 så er bange for om det er vores 4 tab det her.  Hvad er jeres erfaring med symptomer? Med mit vindæg i august havde jeg kvalme men ikke denne gang..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Babydream1984 skriver:

Hej 

efter 8 års helvede i behandling med donor æg og dobbeltdonation. Med en masse nedture blandtandet vindæg og biokemiske er jeg nu gravid 5+6 og følges af gentagne tab klinik og skal have taget nr 3 blodprøve i morgen. Er simpelthen så bange for det er et vindæg igen eller intet liv. Er total traumatiseret ovenpå vores lange forløb. 

mit spørgsmål er jeg har ingen symptomer måske lidt træt og følsomme brystvorter men ingen kvalme og ikke ondt i brysterne.. er det normalt? Syntes alle steder der står næsten alle får kvalme og ondt i brysterne uge 6 så er bange for om det er vores 4 tab det her.  Hvad er jeres erfaring med symptomer? Med mit vindæg i august havde jeg kvalme men ikke denne gang..

Jeg har 4 graviditeter (1 barn og 3 ufrivillige aborter) i bagagen. Med min datter testede jeg først, da jeg var 5+6. Jeg havde ingen symptomer overhovedet. Jeg vågnede op med en fornemmelse af, at jeg var gravid.

Ja, det er lige så normalt at have mange symptomer, få symptomer eller ingen symptomer.

Anmeld Citér

25. februar 2024

Anonym

Jeg havde INGEN symptomer i min første graviditet og han er 1,5 år nu. Det er ligeså normalt ikke at have symptomer som det er at have.

Anmeld Citér

25. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg har 4 graviditeter bag mig (3 børn og 1 mistet 20+). Symptomerne og graviditeterne har alle været forskellige. Min mindste datter følte jeg mig slet ikke gravid udover lige en meget kort periode på et par uger med lidt kvalme, og hun lever i bedste velgående og min veninde havde ikke ét symptom gennem hele sin graviditet med sin datter så det er meget forskelligt både fra person til person men også fra graviditet til graviditet.

Anmeld Citér

25. februar 2024

Orkide321

Babydream1984 skriver:

Hej 

Årh håber sådan for dig, at alt går som det skal ❤️����

jeg er 8+3 og da jeg ramte 7+6 begyndte jeg at døje med blodsukkeret og skal spise meget ofte. Men ellers havde jeg intet mærket og vi så et fint hjerte 6+3. 

Anmeld Citér

25. februar 2024

B&J

Rolig rolig

Man skal aldrig samline sig med andre.

Jeg har aldrig haft kvalme 

Da jeg var uge 8-10stk. Med begge børn fik jeg mega ømme bryster

Leverpostej madder og pink lady var mit guld

Elllers ingen tegn på jeg var gravid ud over maven voksede min datter var en vildbasse i maven og vores søn mærkede jeg kun 2gange fordi han lå bag ved.

Anmeld Citér

25. februar 2024

Momtobe3

Profilbillede for Momtobe3

Jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg er henne, skal til scanning på torsdag. Men tror omkring 5-6 uger og jeg har heller ikke rigtig nogen symptomer. I de to andre graviditeter var jeg mega syg, men kan ikke huske hvornår det startede. Håber det hele er som det skal være ved os begge to ����

Anmeld Citér

26. februar 2024

Anonym

Jeg har aldrig nogensinde haft symptomer - og min datter er 3,5 år. Så det er ikke nødvendigt.

Anmeld Citér

26. februar 2024

Babydream1984

Hej alle

tak for jeres svar. Var til 3 blodprøve i dag hvor jeg er 6+0 uge 7 den var på 9940 men frygter det er for lidt er ikke doblet hver anden dag. Skal scannes på onsdag. Nogen der har forstand på hcg? Nogen steder står det at der kan gå 3-4 dg ml fordobling når man er i 6-7 uge ?

14 februar 407

16 februar 840

26 februar 9940 

Anmeld Citér

26. februar 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej
Babydream1984 skriver:

Hej alle

tak for jeres svar. Var til 3 blodprøve i dag hvor jeg er 6+0 uge 7 den var på 9940 men frygter det er for lidt er ikke doblet hver anden dag. Skal scannes på onsdag. Nogen der har forstand på hcg? Nogen steder står det at der kan gå 3-4 dg ml fordobling når man er i 6-7 uge ?

14 februar 407

16 februar 840

26 februar 9940 

Min fordoblede sig ikke på samme tidspunkt, som du er på nu, det havde ingen betydning. Jeg havde, som du, blot en solid og tydelig stigning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.