Det er helt normalt
Min læge forklarede det med at man har kørt på pumperne for længe. Når man så endelig giver slip og anerkender at man ikke har det godt, så kollapser krop og sind fuldstændig. Lidt ligesom at man ville kunne løbe gennem et brændende hus for at redde sine børn, uden at man mærkede noget. Men så snart de var sikre, kunne man mærke 3.grads forbrændignerne.
Jeg gik på to dage fra at "have det fint" til at bryde sammen på mit arbejde. Jeg troede jeg bre skulle have fri en weekend. Min læge var mere realistisk og advarede mig mod at jeg kunne få det langt værre nu. Og ganske rigtig. Lige pludselig græd jeg døgnet rundt, kunne ikke finde ud af at lave mad, fik angstanfald hvis jeg prøvede at gå ind i en butik og kunne ikke finde vej mere. Vildt skræmmende! Det var rigtig slemt i 2-3 uger og derfra langsom fremgang. Det hjalp meget at snakke med andre der havde været igennem det. Og psykologsamtaler og min samtaler med egen læge også. Og massage, så jeg kunne begynde at mærke min krop igen. Jeg var fuldt sygemeldt i 2 mdr og det tog mig 4 før jeg var "raskmeldt" dvs kunne arbejde normal tid (30 timer) men med rigtig mange skånehensyn.
Det bliver bedre
Men det kræver hvile, at arbejde med sig selv og ro. Og mod til at turde træffe valg, der passer med ens indre 
Anmeld
Citér