Hvornår er det bedste at tag en graviditets test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2024

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
*.* skriver:

Det var da godt nok en overfortolkning af hvad hun skrev. 
hun skriver jo helt simpelt at man unødvendigt stresser kroppen og når ens krop er under stres kan det gøre at der går længere før man opnår en graviditet - den stres der omtales er altså en generel stress tilstand der tales om og det er ligemeget om den udløses af man tester 10 gange dagligt, overarbejde eller hvad der nu ellers kan stresse folk. Det hun prøvede at sige var jo egentlig bare at stres = dårligt når man vil opnå en graviditet.. 

hvor du læser noget om at miste et barn det kan jeg virkelig ikke se nogen steder så den har du vidst virkelig fejl læst..

Tak. Det var nemlig lige det jeg skrev - og mente

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Det var da godt nok en overfortolkning af hvad hun skrev. 
hun skriver jo helt simpelt at man unødvendigt stresser kroppen og når ens krop er under stres kan det gøre at der går længere før man opnår en graviditet - den stres der omtales er altså en generel stress tilstand der tales om og det er ligemeget om den udløses af man tester 10 gange dagligt, overarbejde eller hvad der nu ellers kan stresse folk. Det hun prøvede at sige var jo egentlig bare at stres = dårligt når man vil opnå en graviditet.. 

hvor du læser noget om at miste et barn det kan jeg virkelig ikke se nogen steder så den har du vidst virkelig fejl læst..

Jeg har ikke belæg for at hævde at stress gør noget for at forhindre graviditet. Men det lader det til nogle af I andre har.

Min pointe var en anden: Hvis TS er gravid nu gør det vel ikke en biologisk forskel om hun tester 0 eller 100 gange! 

Anmeld Citér

27. februar 2024

Anonym trådstarter

Ja i har nok ret, jeg tro nok min krop er for stresset og derfor udebliver min mens..

jeg skal bare lære at slappe helt af og acceptere at det heller ikke blev denne omgang.

på torsdag er det en uge siden min mens er ikke kommet og der tager jeg den aller sidste test i denne omgang ! 

det er bare svært når man har humørsvingerner som siger spar to, træt, kvalme og udflåd som end er meget vandligt eller ja

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.