Storbyferie i uge 28?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2024

Hanspige

Vær opmærksom på at det fleste steder i USA kræver det læge erklæring at flyve efter uge 32. 

Husk rejse forsikring, med valgfri hospital i ny. 

Jeg ville personligt ikke tage så langt, ville nok gå efter en storby i Europa. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2024

Anonym

Men hvorfor vente hvis i bare er jer 2 så kan i jo planlægge at tage afsted før. 

Anmeld Citér

21. februar 2024

Anonym

Personligt ville jeg holde mig til Europa, så du kan komme nemt og rimelig hurtigt hjem hvis der skulle ske noget.

Og ellers sørg for en god rejseforsikring, tjek hvad og hvor meget de dækker i forhold til evt hospitalsbesøg, fødsel eller lignende. Det er meget dyrt hvis man ender med ta skulle ind på et hospital hvis ikke forsikringen dækker det hele.

Anmeld Citér

21. februar 2024

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg var i NYC under begge mine graviditeter (uge 20 og uge 28). Det gik fint begge gange og jeg fik næsten lige så meget ud af det, som de andre gange, jeg har været der. Jeg blev mere træt om aftenen, men det var også det eneste.

Hvis ellers din graviditet forløber som den skal, og du har det godt med det, så kan du sagtens få en rigtig god tur som gravid. Heldigvis er Manhattan godt dækket med subway og spisesteder tæt på alle hoteller, så det er nemt at slappe af, hvis man får brug for det.

Anmeld Citér

21. februar 2024

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Men hvorfor vente hvis i bare er jer 2 så kan i jo planlægge at tage afsted før. 

Hun skriver i første indlæg, at de desværre ikke har mulighed for at tage afsted før, men ellers ville jeg også tage afsted snart. Midt marts/april er som regel rigtig god i New York, da vejret ofte er godt uden at være blevet for varmt.

Anmeld Citér

21. februar 2024

Tullebadulle

Vi var I Rom, da jeg var i uge 28. Det var rigtig fint. Men det kræver at graviditeten går som den skal uden de store gener. 
hvis uheldet skulle være er amerikanske hospitaler fine.. bare ha forsikringen i orden i tilfælde a worst case. Bo centralt og hold kaffepauser og pauser på værelset.

Anmeld Citér

23. februar 2024

Anonym trådstarter

Tak for jeres gode svar. Det lyder som om vi bare skal kaste os ud i det, med den risiko der nu engang er for, at vi ikke får helt så meget ud af det  

Anmeld Citér

23. februar 2024

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Jeg red/cyklede og løb indtil uge 36-38 i mine graviditeter ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.